کدام نوع کارتریج جوهر را باید در چاپگر استفاده کنم؟

سه دلیل برای تعویض دستگاه های قدیمی خود برای چاپگر چند منظوره
جولای 8, 2020
چهار دلیل برای ارتقاء از یک چاپگر به لیزر
جولای 8, 2020

کدام نوع کارتریج جوهر را باید در چاپگر استفاده کنم؟

اجتناب ناپذیر است که در بعضی مواقع نیاز به جایگزین کردن کارتریجهای جوهر چاپگر خود داشته باشید.

وقتی این زمان فرا رسید ، قریب به اتفاق گزینه های موجود برای شما می تواند گیج کننده باشد. انتخاب کارتریج مناسب چاپگر بسیار ضروری است زیرا اگر تصمیم اشتباهی اتخاذ کردید ، می تواند خسارات زیادی به بار آورد.

اگرچه ممکن است به دنبال ارزانترین جوهر چاپگر که می توانید پیدا کنید وسوسه انگیز به نظر برسید ، دلایل زیادی وجود دارد که باید در برابر تمایل مقاومت کنید.

کارتریج های شخص ثالث کارتریج های جوهر هستند که توسط سازنده چاپگر شما تولید نمی شوند بلکه توسط یک شرکت دیگر و بدون تجربه حرفه ای ساخته شده اند. در حالی که برچسب قیمت کوچکتر آنها می تواند بسیار جذاب به نظر برسد ، اما خطر آن هم متصل است.

در ادامه بخوانید تا بدانید که چرا به نفع شماست که کمی بیشتر در کارتریج های جوهر مستقیم صرفاً از تولید کننده چاپگر خود صرف کنید ، وقتی نوبت جایگزینی جوهر شما بود.

چرا باید از کارتریج های واقعی استفاده کنم؟

خطر آسیب کمتری دارد

قیمت برخی از کارتریج های شخص ثالث به نظر می رسد خیلی مناسب نیست که واقعیت داشته باشد ، به این دلیل است که در بسیاری از موارد ، اینگونه است.

از آنجا که کارتریج های شخص ثالث بر روی مدل چاپگر شما آزمایش نشده است ، آنها توسط سازنده شما تأیید نشده اند و حتی می توانند یک کارتریج تقلبی باشند.

این بدان معنی است که آنها می توانند تعدادی از موارد مربوط به دستگاه شما مانند نشت جوهر ایجاد کنند که می تواند خسارت زیادی وارد کند و به تعمیر حرفه ای نیاز دارد ، هزینه ای بسیار بیشتر از قیمت یک کارتریج جوهر واقعی.

کیفیت بهتر

در حالی که هزینه اولیه کارتریجهای جوهر چاپگر اصلی ممکن است خنثی باشد ، نتایج حاصل از ارائه آنها بسیار با کیفیت تر از تهیه کنندگان شخص ثالث است.

در حالی که برخی از کارتریجهای تقلبی چاپ نمی کنند ، رنگ های ضعیف یا تصاویر خالی از سکنه تولید نمی کنند ، مسئله ای نیست که با کارتریج های جوهر واقعی روبرو شوید. محصولات تولیدی اصیل مانند جوهر HP از لحاظ کیفیت و کارایی نسبت به گزینه های ارزان تر نتایج بسیار بهتری خواهد داشت.

علیرغم قیمت اولیه خرید گرانتر ، مارک های معتبر در طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه تر هستند زیرا ماندگاری بیشتری نسبت به گزینه های شخص ثالث دارند.

ضمانتنامه

استفاده از شخص ثالث قابل مصرف در چاپگر شما می تواند ضمانت سازنده شما را باطل کند ، که در نظر گرفتن خطرات کارتریج های جوهر غیر واقعی ایده آل نیست.

از آنجا که استفاده از این محصولات خطر زیادی برای صدمه زدن به دستگاه شما دارد ، بنابراین در خرید خود باید این نکته را مورد توجه قرار دهید.

اگر از یک کارتریج شخص ثالث استفاده می کنید که به دستگاه شما آسیب می رساند ، این بدان معنی است که شما مجبورید هزینه تعمیرات کامل دستگاه خود را بپردازید و یا حتی یک دستگاه جدید خریداری کنید.

نه تنها این ، بلکه ممکن است در حالی که چاپگر شما در حال تعویض یا تعمیر است ، شما را بدون هیچگونه اشکال دستگاه پشتیبان ترک کند.

صرف هزینه اضافی روی کارتریج های اصلی تصمیم بهتر است ، زیرا ضمانت نامه شما را در صورت خسارت های تصادفی حفظ می کند و شما را بدون گزینه پشتیبان گیری نمی گذارد.

اگر جوهر چاپگر شما به تعویض نیاز دارد ، فهرست مجموعه کارتریجهای جوهر با کیفیت بالا را که همه اصیل هستند ، مرور کنید و از جلوگیری از نتایج ضعیف و عملکرد بیهوده اطمینان حاصل کنید.

از طرف دیگر ، اگر در مورد کارتریج های جوهر خود یا مشکلی در رابطه با مسائل مربوط به جوهر سؤال دارید ، با ما تماس بگیرید یا با یک متخصص صحبت کنید که می تواند شما را در جهت صحیح راهنمایی کند.