چهار دلیل برای ارتقاء از یک چاپگر به لیزر

کدام نوع کارتریج جوهر را باید در چاپگر استفاده کنم؟
جولای 8, 2020
نزدیک ارتباطات میدانی (NFC) با چاپ WiFi
جولای 8, 2020

چهار دلیل برای ارتقاء از یک چاپگر به لیزر

اگر تمایل دارید که چاپگر را در مطب خود به روز کنید ، با انتخاب خرید چاپگر لیزری یا جوهر افشان روبرو خواهید شد.

در حالی که چاپگرهای جوهر افشان قبلاً یک انتخاب محبوب بوده اند ، بسیاری از دفاتر مدرن به دلیل مزایای بلند مدت خود تصمیم به استفاده از چاپگرهای لیزری دارند.

به همین دلیل است که بسیار مهم است که تحقیق کنید کدام یک برای تجارت شما مناسب است و کارکردهای مورد نیاز خود را در نظر می گیرید – آیا شما به صورت تک رنگ یا رنگی چاپ می کنید؟ آیا به چاپ با کیفیت بالا نیاز دارید یا سرعت بیشتر از اولویت است؟

اگر در حال حاضر از جوهر افشان خود بهره نمی برید ، به همین دلیل باید ارتقاء به چاپگر لیزری را در نظر بگیرید:

آنها سریعتر هستند

درست است که تعداد انگشت شماری از چاپگرهای جوهر افشان مدرن می توانند به 75ppm برسند ، اما این بسیار نادر است.

پرینترهای لیزری بسیار سریعتر دستگاه سریعتر این دو هستند. این کار در یک محیط اداری فوق العاده مفید است زیرا این بدان معناست که کارکنان وقت بسیار کمتری را صرف معلق شدن در انتظار ظاهر شدن چاپ های چاپی می کنند و زمان بیشتری را برای کار می گیرند.

چاپگر لیزری متوسط می تواند به سرعت حدود 40ppm برسد ، در حالی که برخی از تولید کنندگان مدل هایی را تولید می کنند که می توانند خیلی سریعتر چاپ شوند. به عنوان مثال ، پرینترهای زیراکس به دلیل سرعت خود مشهور هستند.

جوهر افشان های سنتی فقط در سریعترین زمان خود به حدود 30ppm می رسند ، و این در پوشش چاپ کم است. پرینترهای لیزری برای دفاتر پر تقاضا گزینه بسیار بهتری هستند ، زیرا سرعت خروجی آنها حتی با اسناد با پوشش بالا هماهنگ است.

چاپ با کیفیت

اگر معمولاً به چاپ استاندارد تک رنگ نیاز دارید ، لیزر انتخاب ایده آل است.
چاپگرهای لیزری متن سیاه کوچکی تولید می کنند که بسیار تمیز تر و شکننده تر از جوهر افشان است. این امر به این دلیل است که روش چاپ آنها به هیچ وجه اجازه نمی دهد جوهر پخش شود.

پرینترهای سامسونگ ، مانند ProXpress M3320ND ، چاپ با کیفیت فوق العاده ای را ارائه می دهند به دلیل داشتن رزولوشن بالا (dpi).

ظرفیت بزرگتر

چاپگرهای لیزری عموما برای مصارف تجاری ساخته شده اند و بنابراین می توانند تعداد زیادی کاغذ را در خود نگه دارند.

آنها اگر یک چاپگر را بین یک بخش بزرگ به اشتراک می گذارید ، گزینه ای عالی هستند ، زیرا آنها قادر به استفاده سنگین هستند و به طور مداوم نیاز به پر کردن مجدد ندارند. این باعث افزایش بهره وری می شود و مطمئناً کارآمدترین گزینه است.

Inkjet ها نمی توانند در مقایسه با ظرفیت مقایسه کنند. یکی از بهترین پرینترهای Lexmark ، از نظر ظرفیت ، MS817dn است که می تواند حداکثر 550 برگ را در یک زمان نگه داشته باشد ، مناسب برای دوره های شلوغ در دفتر.

ارزان تر برای اجرا

چاپگرهای لیزری قیمت اولیه مناسب تری دارند ، اما اجرای آنها بطور قابل توجهی ارزان تر است.

در مقایسه با جوهر ، تونر لیزر بیشتر طول می کشد ، به این معنی که می توانید در هر کارتریج تعداد بیشتری ورق را از آنچه می توانستید با جوهر افشان چاپ کنید. به همین دلیل است که پرینترهای لیزری نسبت به رشته های کیف پول شما بسیار بیشتر هستند.

خب! حالا شما مالک آن هستید. اگر به دنبال چاپگر با کیفیت بالا هستید که می تواند تقاضا را برطرف کند ، یک چاپگر لیزری می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید!

با این حال ، اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام چاپگر به بهترین وجه مناسب شغل شما باشد ، یا مایلید در مورد گزینه های چاپگر بیشتری که در دسترس شما است بحث کنید ، احساس راحتی کنید و یکی از کارشناسان ما از کمک شما خوشحال خواهد شد.