سه دلیل برای تعویض دستگاه های قدیمی خود برای چاپگر چند منظوره

xerox-printer
چهار تا از بهترین چاپگرهای اداری
جولای 8, 2020
کدام نوع کارتریج جوهر را باید در چاپگر استفاده کنم؟
جولای 8, 2020

سه دلیل برای تعویض دستگاه های قدیمی خود برای چاپگر چند منظوره

یک دستگاه منسوخ شده می تواند باعث کاهش بهره وری در محیط کار شما شود.

اگر متوجه شده اید که دستگاه شما نسبت به گذشته کندتر عمل می کند و به نوبه خود منجر به تولید کمتر کار در دفتر شما می شود ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که چاپگر خود را برای چیزی مدرن تر و با زمان کارتر تغییر دهید.

همه در یک پرینتر از نظر بهبود بهره وری کلی کسب و کار شما یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در بازار است. با این حال ، این تنها مزیتی نیست که آنها می توانند داشته باشند.

در ادامه بخوانید تا سه دلیل از تجارت در دستگاه قدیمی خود برای چاپگر چند منظوره (MFP) را کشف کنید:

بهره وری

یکی از اصلی ترین دلایلی که MFP بهترین انتخاب چاپگر برای تجارت شما است ، این است که آنها کارهای بیشتری نسبت به چاپ کردن انجام می دهند. آنها می توانند کپی ، اسکن و معمولاً فکس کنند. دستگاه های زیراکس مانند WorkCentre 6515DN می توانند هر چهار عملکرد را انجام دهند.

بنابراین ، می توانید از اسکنر و فتوکپی خود و در بعضی موارد نیز دستگاه های فکس خداحافظی کنید ، زیرا با یک MFP این کارها را می توان از یک مکان و توسط یک دستگاه انجام داد. این بلافاصله صف های دستگاه های جداگانه را کاهش می دهد ، زیرا کارکنان شما می توانند هر کاری را که نیاز دارند از دستگاه جدید MFP در دفتر شما انجام دهند.

امتیاز دیگری که فقط به یک دستگاه نیاز دارد این است که میزان انرژی مصرفی در دفتر شما را بسیار کاهش می دهد ، زیرا نیازی به اجرای مداوم دستگاه های جداگانه نخواهد بود.

هنگامی که یک MFP در محل کار شما افتخار می کند ، متوجه خواهید شد که فضای کف اضافی شما چقدر است! نه تنها این ، شما می توانید تعداد سیم و درهم و برهم را کاهش دهید ، که این باعث افزایش دوباره بهره وری و ایجاد یک فضای کاری بهتر می شود.

امنیت

اگر امنیت اولویت اصلی در تجارت شما باشد ، یک MFP می تواند وسیله ای مناسب برای شما باشد.

مدل های چند منظوره خاصی از پرینترهای HP وجود دارد که با ویژگی های امنیتی اضافی منتشر شده اند تا به شما کمک کند داده های شما را خصوصی و غیرقابل دسترسی به چشم های مهربان نگه دارید. دستگاه هایی مانند پرینتر لیزری HP Color LaserJet Pro MFP M281fdn می توانند هکرها را شناسایی و مسدود کنند.

پرینتر به طور مداوم بر عملکرد خود نظارت می کند و اگر هکر بتواند از طریق اتصال به شبکه ، دفاع خود را به خطر بیاندازد ، چاپگر بلافاصله در حالت آفلاین ایمن راه اندازی مجدد می شود و به مقام IT انتخاب شده اطلاع می دهد.

در عصر افزایش حملات سایبری ، یک لایه امنیتی اضافه شده همیشه مورد استقبال قرار می گیرد ، بنابراین این MFP ها ممکن است یک سرمایه گذاری عاقلانه باشد.

بازار بالا و آمدن

بسیاری از مزایایی که چاپگرهای چند منظوره به مشاغل ارائه می دهند بی توجه نبوده اند.

انتظار می رود که بازار MFP به دلیل تأثیر مثبت آنها بر مشاغل ، بسیار رشد کند.
این بدان معناست که سایر دستگاهها برای بسیاری از مشاغل مورد علاقه دوم قرار گرفته اند. برای جلوگیری از خاتمه دادن به مشاغل قدیمی و گیر افتادن در گذشته ، و ضرب و شتم افزایش هزینه های MFP ، این به نفع شما خواهد بود که زودتر از دقایقی دستگاه های قدیمی خود را برای همه در یک چاپگر تعویض کنید.

اگر مایل به سرمایه گذاری در یک MFP هستید ، لیست برگزیده همه ما را در یک چاپگر مرور کنید. اگر مطمئن نیستید که بهترین چاپگر برای تجارت شما باشد ، در صورت تمایل با ما در تماس باشید.