تفاوت بین اسکنرهای Sheetfed و Flatbed چیست؟

نحوه جلوگیری از Printer Jam
آگوست 12, 2020
Ultimatums in Interactions – How to prevent Ultimatums in Relationships
نوامبر 23, 2022

تفاوت بین اسکنرهای Sheetfed و Flatbed چیست؟

The hands of a young man is placing a piece of paper on a flatbed scanner in preparation for copying it

مهم نیست چه شرکت شما در داخل فعالیت می کند ، به احتمال زیاد برای ایجاد پرونده های دیجیتالی اسناد فیزیکی به یک اسکنر سند با کیفیت بالا احتیاج دارید.

با این وجود ، انواع مختلفی از اسکنر وجود دارد که بسته به نیاز شغلی ممکن است انتخاب کنید – ماشین های بدون ورق و مسطح.

در این مقاله ، ما دو نوع اسکنر اصلی و تفاوت بین آنها را به اشتراک می گذاریم ، بهمراه دقیقاً چگونگی تجارت شما می تواند از آنها برای فعالیتهای بازاریابی و کمک به سازمان خود استفاده کند:

اسکنر چیست؟
اسکنر دستگاهی است که یک نسخه دیجیتالی از یک سند یا یک کاغذ را ایجاد می کند. با قرار دادن مورد فیزیکی در دستگاه و تبدیل تصویر به پرونده ای که می تواند در رایانه شخصی یا لپ تاپ شما ذخیره شود ، کار می کند. این نسخه های دیجیتال می توانند بسته به نرم افزار مورد استفاده ، به پرونده های تصویری یا متنی تبدیل شوند.

اسکنر ورق
اسکنرهای Sheetfed گزینه بهتری برای کسانی است که مایل به ایجاد حجم زیادی از پرونده های دیجیتال هستند. آنها این امکان را دارند که اسناد چند صفحه ای را با سرعت زیاد اسکن کنند ، بدون اینکه نیازی به تغذیه تک صفحه ها باشند ، بنابراین سطح بهره وری را در دفتر شما افزایش می دهند.

اسکنرهای تخت
یک مدل مسطح مسطح نوع کوچکتر از این دو است و با قرار دادن کاغذ روی پنل اسکن کار می کند. اگرچه تختخواب های مسطح قادر به اسکن اسناد با کیفیت بالاتر از گزینه جایگزین ورق ورق هستند ، اما زمان بیشتری دارند زیرا نمی توانند به سرعت اسکن کنند.

این نوع اسکنر بیشتر در مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به کیفیت بیش از کمیت دارند و برای اسکن کردن مطالب بازاریابی یا عکس مناسب تر هستند ، از این رو به همین دلیل محبوب ترین گزینه برای استفاده در منزل هستند.

چگونه تجارت شما می تواند از یک اسکنر استفاده کند
در حالی که اسکنرها یکی از قطعات تجهیزات اداری هستند که از زمان معرفی فناوری دیجیتال جدیدتر و باهوش تر محبوبیت کمتری پیدا کرده اند ، اسکنرهای دارای روکش فلزی و مسطح دارای ویژگی های دیگری هستند که شغل شما می تواند از آنها استفاده کند ، از جمله:

ارسال پرونده به مشتریان
بسته به نوع مشاغل شما ، ممکن است شما نیاز به امضای فیزیکی اسناد مانند قراردادها داشته باشید.

شما می توانید این کار را با در اختیار داشتن اسکنر در دستگاه چاپ خود انجام دهید. فقط سندی را که باید امضا کنید چاپ کنید ، از قلم برای اضافه کردن امضای خود استفاده کنید ، سند نهایی را اسکن کرده و آن را از طریق ایمیل به مشتری ارسال کنید.

نه تنها خیلی سریعتر از پست ، بلکه می توانید یک کپی را برای حساب های خود و کسب و کار خود نگه دارید.

نسخه های تکراری
همچنین می توانید از یک اسکنر برای کپی کردن نسخه های دستی که می خواهید برای کارمندان خود تهیه کنید ، استفاده کنید. مواردی از قبیل لیست کارهای انجام شده با بخش دستی ، مهلتها و کارهای مهم را می توان با استفاده از یک اسکنر کپی کرد و با سایر اعضای تیم برای کمک به سازمان به اشتراک گذاشت.

اسکن مواد تبلیغاتی
وقتی نوبت به ایجاد مواد تبلیغاتی برای بازاریابی مشاغل خود می رسد ، می توانید از اسکنر برای ایجاد نسخه بر روی رایانه خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید بخش هایی از برش های مجله را که شرکت شما در آن نشان داده و در وب سایت کسب و کار شما نشان داده است ، اسکن کنید تا اعتبار و اعتبار خود را اثبات کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ، انواع مختلفی برای اسکنر اسناد استفاده می شود و پیدا کردن مناسب ترین مورد نیاز اقتصادی شما ، داشتن یک سیستم یکپارچه و سازمان یافته مهم است.

اگر می خواهید راهنمایی کنید که چگونه بهترین مدل را تعیین کنید ، دوست داریم کمک کنیم. امروز فقط با تیم متخصصان ما در تماس باشید.