چگونه می دانیم چه موقع تعویض تونر چاپگر را جایگزین کنیم؟

آیا چاپگرهای لیزری می توانند بر روی کاغذ گلاسه چاپ کنند؟
می 18, 2020
پنج روش برای حفظ جوهر چاپگر و تونر برای کاهش هزینه ها
می 18, 2020

چگونه می دانیم چه موقع تعویض تونر چاپگر را جایگزین کنیم؟

دانستن اینکه چه مدت تونر چاپگر در کار شما دوام خواهد داشت ، کاملاً به این بستگی دارد که چند بار چاپ می کنید و در چه نوع کمیتی وجود دارد.

طیف وسیعی از عوامل دیگر تأثیر می گذارد که تونر شما بیش از حد طول می کشد ، که بارزترین آنها میزان چاپ در تجارت شما است. اگر شغل شما به گزارشهای چاپی منظم و سایر اسناد متکی است ، می توانید انتظار داشته باشید که فقط یک هفته دوام بیاورد. با این حال ، اگر چاپ فقط در شغل شما به حداقل می رسد زیرا از سیستم عامل های دیجیتال برای همکاری یا گزارش استفاده می کنید ، تونر شما بسیار طولانی تر خواهد شد.

مراقبت از کارتریج تونر همچنین مهم است که آنها را تا حد امکان در حد مطلوب خود نگه دارید. چندین کار تعمیر و نگهداری تونر وجود دارد که از جمله آنها می توان به طور مرتب گرد و غبار یا استفاده از یک خلاء تونر برای تمیز کردن داخل چاپگر و ذخیره صحیح کارتریج های تونر یدکی خود استفاده کرد.

چگونه می دانید تونر چاپگر در حال اتمام است
حتی اگر نمی توانید بطور دقیق تخمین بزنید که تونر چاپگر شما چه مدت دوام خواهد داشت ، هنوز هم می توانید تعیین کنید که کی به انتهای خود نزدیک می شوید تا بتوانید سفارش جایگزینی را بدهید.

اولین علامتی که نزدیک شدن به پایان کارتریج تونر برای اکثر چاپگرها خواهد بود ، اخطار تونر کم در قسمت بیرونی چاپگر ، چه بر روی صفحه نمایش یا چراغ LED. این هشدار به شما می گوید که به انتهای کارتریج نزدیک شده اید ، اما هنوز هم می توانید تعداد خوبی از چاپها را قبل از تخلیه کامل انجام دهید.

اگر چاپگر شما یک هشدار تونر کم نشان نمی دهد ، یا هشدار چشمک می زند اما چاپگر شما هنوز خوب کار می کند ، می توانید منتظر نشانه هایی از میزان تونر کم از خود چاپگرهای خود باشید. در انتهای یک کارتریج تونر ، چاپها به صورت لکه دار ، رنگی یا محو می شوند.

عمر را روی کارتریجهای تونر چاپگر خود طولانی کنید
چند روش برای افزایش عمر کارتریج های تونر وجود دارد تا ارزش بهتری برای پول بدست آورید. روش اصلی انجام این کار تمرکز بر روی بهینه سازی عادات چاپ شما با جابجایی به یک فونت لاغر ، جلوگیری از چاپ تصاویر و چاپ با استفاده از حالت پیش نویس است.

هنگامی که به انتهای کارتریج نزدیک هستید ، حتی می توانید آن را از چاپگر بیرون آورده و به آرامی آن را صاف کنید تا مجدداً تونر باقی بماند. ممکن است دریابید که این امر به شما امکان چاپ چند صفحه دیگر را می دهد و به شما امکان می دهد کارتریج جایگزین خود را دریافت کنید

چه موقع کارتریج های تونر را جایگزین کنید
هنگامی که شما نیاز به تعویض کارتریج های خود دارید ، بستگی به اهمیت کیفیت چاپ در کار شما دارد. اگر به چاپ با کیفیت بالا و مناسب برای مشتری یا مشتری نیاز دارید ، می خواهید کارتریج های خود را به محض توجه کم کار کنید. با این کار از چاپ های محو ، رنگی یا لکه دار که معمولی انتهای کارتریج است جلوگیری می شود.

اگر بدون چاپ کاملاً دقیق بتوانید به کار خود ادامه دهید ، اساساً می توانید ادامه دهید تا متن ناخوانا شود. اگر قصد انجام این کار را دارید ، خوب است که از یک تونر چاپگر استفاده کنید تا هنگام چاپ ، از اتمام کار کامل خودداری کنید.