آیا چاپگرهای لیزری می توانند بر روی کاغذ گلاسه چاپ کنند؟

انتخاب سینی کاغذ مناسب برای چاپ
می 18, 2020
چگونه می دانیم چه موقع تعویض تونر چاپگر را جایگزین کنیم؟
می 18, 2020

آیا چاپگرهای لیزری می توانند بر روی کاغذ گلاسه چاپ کنند؟

بطور خلاصه ، بله ، چاپگرهای لیزری می توانند بر روی کاغذ با روکش براق چاپ کنند. تا زمانی که از نوع مناسب کاغذ استفاده شود تا بتواند تونر را با آن ترکیب کند ، با هر چاپگر لیزری می توان جلوه چاپ عالی روی کاغذ براق را بدست آورد.

این بدان معنی است که چاپگرهای لیزری می توانند از مزایای چاپ بر روی کاغذ براق از جمله تولید رنگی پر جنب و جوش و افزایش کنتراست بین نور و تاریکی بهره مند شوند.

با این حال ، برای اطمینان از بهترین نتایج چاپ ، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود.

توضیحات فنی
این واقعاً از انتخاب رسانه مناسب کم می شود. کاغذ براق به طور خاص برای چاپگرهای جوهر افشان طراحی شده است که می تواند قطرات میکروسکوپی جوهر را روی سطح کاغذ رسوب دهد در حالی که امکان جذب جوهر را دارد.

از طرف دیگر ، کاغذ براق طراحی شده برای استفاده در پرینترهای لیزری می تواند در برابر درجه حرارت بالا مورد نیاز برای فیوز تونر به سطح کاغذها مقاومت کند.

پرینترهای لیزری در فناوری چاپ متفاوت هستند ، ذرات میکروسکوپی تونر را گرم می کنند تا از نظر جسمی تونر را به سطح رسانه ها بپیوندند.

استفاده از کاغذ براق که برای چاپگرهای جوهر افشان در چاپگر لیزری طراحی شده است ، می تواند نتایج عاملی را ایجاد کند و بالعکس. به همین دلیل انتخاب نوع صحیح رسانه در تولید بهترین عکسهای براق ممکن است.

چاپ عکس با چاپگر لیزری
وقتی نوبت به چاپ عکس ها با چاپگر لیزری می رسد ، شیطان در جزئیات است.

اگرچه در گذشته به دلیل قابلیت چاپ در عکس های معمولی ، تا حدودی ناقص بوده است ، اما چاپگرهای مدرن لیزر می توانند نتایج خارق العاده ای به دست آورند. برای ایجاد نتایج عکس عالی که حتی می تواند از نتایج ایجاد شده توسط همتای جوهر افشان پیشی بگیرد ، باید ملاحظات خاصی در نظر گرفته شود.

انتخاب مناسب کاغذ می تواند در ایجاد بهترین نتایج مهم باشد.

با وجود انواع آرایه ای انواع کاغذ موجود در بازار ، می توان دانست که از کجا شروع کنیم دشوار است. با این حال ، به طور کلی ، کاغذ چاپگر می تواند در دو دسته قرار بگیرد.

انواع کاغذهای جوهر افشان مخصوصاً برای چاپگرهای جوهر افشان (که حدس زده اید) طراحی شده اند. انواع کاغذهای جوهر افشان تولید شده با روکش طراحی شده برای دریافت قطرات جوهر اسپری شده ، قادر به تحمل درجه حرارت بالا که همراه با چاپ لیزر نیستند.

کاغذ چاپگر لیزری ، که به عنوان کاغذ دیجیتال نیز شناخته می شود ، برای تحمل درجه حرارت بالا ایجاد شده توسط واحد فیوز به منظور پیوند دادن ذرات تونر به کاغذ طراحی شده است. انواع کاغذهای بدون درمان کمتر در برابر این شرایط مقاومت می کنند و منجر به تخریب تصویر احتمالی در چاپ نهایی می شوند.

کاغذ عکس براق به طور خاص برای چاپ با لیزر طراحی شده است به منظور تولید چاپ عکس با کیفیت ، یک خرید ضروری است.

هنگامی که شما مناسب ترین کاغذ را برای کار انتخاب کردید ، انتخاب درست تنظیم چاپگر مرحله بعدی در ایجاد بهترین عکس های ممکن است.

قبل از شروع ، اطمینان حاصل کنید که چاپگر شما آخرین درایورها را نصب کرده است تا بتوانید به بهترین چاپ ممکن برسید. پس از به روزرسانی درایورهای چاپگر شما ، مرحله بعدی انتخاب نوع صحیح کاغذ از ویژگی های چاپگر شما است.

مطابق با ویژگی های نوع کاغذ با کاغذ مورد استفاده شما اطمینان حاصل خواهد کرد که چاپگر از تنظیمات صحیح برای تولید بهترین چاپ ممکن استفاده می کند. تنظیم درجه حرارت فیوزر ، وضوح وضوح و سایر تنظیمات دیگر ، تنظیم نوع کاغذ در ایجاد چاپ های بصری برجسته بصری بسیار مهم است.

با استفاده از این مراحل ، شما می توانید بهترین نتایج عکس را در هنگام استفاده از چاپگر لیزری بدست آورید.

اگرچه معمولاً با چاپ عکس همراه نیست ، اما چاپگرهای لیزری در صورت استفاده صحیح می توانند در نتیجه بهتر از همتایان جوهر افشان خود نتایج مشابه کسب کنند.