نزدیک ارتباطات میدانی (NFC) با چاپ WiFi

چهار دلیل برای ارتقاء از یک چاپگر به لیزر
جولای 8, 2020
پنج مورد مفید که شما درباره MFP ها نمی دانید
جولای 8, 2020

نزدیک ارتباطات میدانی (NFC) با چاپ WiFi

این روزها ، مشاغل به چاپگرهای اداری نیاز دارند که راحتی و سرعتی را ارائه دهند ، دقیقاً همان کاری است که چاپگرهای بی سیم انجام می دهند.

هم چاپ بی سیم و هم در نزدیکی (NFC) چاپ هم اکنون این فرآیند را برای کاربران خود ساده تر و در دسترس تر کرده است و آنها را به گزینه های ایده آل در محیط کار تبدیل می کند.

اگر می خواهید از چاپ دفتر سنتی فاصله بگیرید ، بدانید که چرا چاپگر WiFi یا NFC می تواند گزینه ایده آلتری برای تجارت شما باشد.

چاپ NFC چیست؟

چاپ ارتباطات میدانی نزدیک ، همچنین به عنوان چاپ NFC شناخته می شود ، دستگاه هایی را در مجاورت نزدیک جمع می کند.

فن آوری NFC در بسیاری از دستگاه های قابل حمل یافت می شود و امکان ارتباط رادیویی با دستگاه های دیگر مانند تلفن های هوشمند ، تبلت ها و اکنون… پرینترها را فراهم می آورد. از طریق این اتصال رادیویی ، NFC به این دستگاه ها اجازه می دهد تا داده ها را به یکدیگر ارسال کنند ، و مقایسه هایی را با WiFi و Bluetooth انجام دهند.

اکنون ، حتی اگر WiFi و بلوتوث همان سرویس را ارائه می دهند ، چاپ سریع NFC در هنگام اتصال سریع از آنها جلوتر است.

دفتر شما می تواند از چاپگر دفتر NFC سود زیادی ببرد زیرا ویژگی های سریع به بهینه سازی بهره وری در تجارت کمک می کند. همچنین ، نیازی به فرآیند تنظیم طولانی مدت مانند آنچه در چاپگرهای بی سیم وجود دارد ، نیست.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به سمت چاپگر خود بروید و به سادگی روی دستگاهتان ضربه بزنید تا NFC به طور کامل کار کند. با این حال ، هر دو دستگاه باید فناوری NFC داشته باشند تا بتوانند به روشی ساده عمل کنند.

به همین دلیل ، چاپ NFC به خوبی برای هر نوع دفتر مناسب است زیرا لازم نیست قدرت قابل توجهی داشته باشند و به دستگاههای بی سیم برسند. این ویژگی امنیتی اضافه شده به این معنی است که چاپگر فقط در صورت نزدیکی دستگاه با دستگاه کار خواهد کرد و یک مزیت خارق العاده برای مشاغل مربوط به امنیت است.

به عنوان یک صاحب مشاغل ، با استفاده از فن آوری NFC ، شما می توانید خطر خارج از شرکت یا تیم خود را با استفاده از چاپگر یا اتصال به شبکه خود از بین ببرید. می توانید کاملاً مشاهده کنید که چه کسی از مواد مصرفی برای چاپ استفاده می کند.

What is WiFi Printing

چاپ WiFi مطمئناً یک چاپگر متداول در دفاتر نسبت به معادل NFC آن است

با استفاده از یک مدل بی سیم، شما در حال دور شدن از نارضایتی از سنگین کابل، پرینتر آنلاین که می تواند یک کابوس برای تنظیم کردن، به خصوص در محل کار.

مدل هایی مانند این چاپگر بی سیم سامسونگ به رایانه شما متصل نیستند ، درعوض آنها به یک شبکه بی سیم مرکزی متصل هستند که می توانید کارهای چاپی مختلف خود را ارسال کنید ، مادامی که به همان شبکه وصل باشید.

بسیاری از مزایای چاپ بی سیم وجود دارد ، یکی از مهمترین دلایل این امر این است که شما لازم نیست نگران این باشید که دستگاه خود را در محل کار خود قرار دهید. می توانید آن را در محلی دور از تیم خود قرار دهید تا در مناطق پرجمعیت باعث شلوغی نشود.

علاوه بر این ، می توانید چندین رایانه را به یک دستگاه واحد متصل کنید. بنابراین ، به جای نیاز به چاپ از رایانه شخصی خود ، می توانید از یک دستگاه هوشمند یا لپ تاپ نیز چاپ کنید.

برای اتصال به یک چاپگر بی سیم ، باید در نزدیکی دستگاه باشید ، بنابراین اگر در یک دفتر بزرگ قرار دارید ، ممکن است به طور بالقوه به شبکه دوم نیاز داشته باشید.

آیا گزینه های مختلف من می توانم استفاده کنم؟

اگر می خواهید چاپگر خود را بی سیم کنید ، چند روش در دسترس است.

در مرحله اول ، چاپ ابر یک راه حل بی سیم عالی است. این شکل از چاپ اجازه می دهد تا چاپگر شما تا زمان آماده بودن ابر به تعداد نامحدود دستگاه ها متصل شود ، که تمایل به مدل های جدیدتر دارند.

این همچنین به عنوان چاپ موبایل شناخته می شود و محدودیتی برای تعیین محل کار برای چاپ وجود ندارد. این امر نه تنها از سطح بهره وری کارکنان هنگام حضور در دفتر کمک می کند بلکه اتصالات امنیت را تقویت می کند و اطمینان می دهد که متجاوزان نمی توانند از اسناد شخصی شما استفاده کنند.

ثانیا ، می توانید چاپگر خود را از طریق درگاه USB به یک مدل بی سیم تبدیل کنید. این کار با خرید یک سرور چاپی بی سیم که باید با چاپگر شما سازگار باشد انجام می شود. همیشه بهتر است برای سازگاری با کتابچه سازنده خود بررسی کنید.

این روش به شما امکان می دهد در صورت موفقیت آمیز ماندن در شعاع ، از هر نقطه دیگری در دفتر خود به چاپگر خود دسترسی پیدا کنید.

متأسفانه ، برخی از تولید کنندگان سرورهای چاپی بی سیم را برای دستگاههای چاپی خود ایجاد نکرده اند ، بنابراین این گزینه ای برای همه دارندگان نیست.

هنگام انتخاب بین NFC یا چاپگر WiFi ، مطمئناً هر دو مزایا و معایب خود را نسبت به یکدیگر دارند. با این حال ، آنچه ما می دانیم این است که هر دو راه حل چاپ عالی برای تجارت شما هستند.

اگر می خواهید کمک بیشتری در مورد راه حل های چاپگر برای تجارت شما ایده آل کنید ، امروز با تیم متخصص ما در Printerland در تماس باشید.