چاپ کشیده چیست و مزایای آن چیست؟؟؟

چرا کارتریج های پرینتر خشک می شوند؟
آگوست 12, 2020
آیا در چاپگر باید از کارتریج های جوهر اصلی استفاده کنید؟
آگوست 12, 2020

چاپ کشیده چیست و مزایای آن چیست؟؟؟

http://i1301.photobucket.com/albums/ag116/kizilkayaphotos/trashbasket_zpsb678d358.jpg

هر مشاغلی دوست دارند با نصب یک نرم افزار تنها بدانند که چگونه می توانند با استفاده از یک نرم افزار تنها ، با کارآمد تر ، تولیدی ، ایمن تر و کاهش زباله کمتری را کاهش دهند. چاپ جلو جواب می دهد ، اما این چیست و چگونه می تواند این مزایا را به تجارت شما برساند؟

چاپ کش چیست؟
چاپ pull یکی از ویژگی های چاپگر است که کار چاپ را به سرور چاپ کشیده شده ارسال می کند که سپس آنها را به خود چاپگر می فرستد. این امنیت اضافی ، کاهش فشار شبکه و بهبود راندمان دفتر نسبت به چاپ مستقیم به یک چاپگر دارد.

چاپ کشیده توسط اکثر تولید کنندگان چاپ پشتیبانی می شود. چاپ کششی مبتنی بر سرور ، جایی که کار چاپ بر روی سرور همانطور که در بالا توضیح داده شد ، محبوب ترین روش است ، اما چاپ کشش بدون سرور نیز در جایی امکان پذیر است که کار چاپ روی یک ایستگاه کاری تا زمان انتشار توسط کاربر توسط چاپگر انجام شود.

این ویژگی در یک فرایند دو مرحله ای استفاده می شود. ابتدا کاربر بسته به ویژگی های چاپ موجود ، کار چاپ را از رایانه ، موبایل یا رایانه لوحی خود آغاز می کند. سپس در چاپگر کاربر کار خود را تأیید می کند و از اقدامات امنیتی مانند پین کد یا کارت کلید برای انتشار اسناد خود استفاده می کند.

مزیت چاپ کشش چیست؟
برای طیف گسترده ای از مشاغل ، چاپ کشش مزایای بی شماری را ارائه می دهد. چه چیز بهتر ، شما لازم نیست که یک چاپگر کشش خاص خریداری کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید نصب برخی نرم افزارها برای به دست آوردن همه مزایای چاپ کشش است.

برنامه مورد نیاز برای انجام چاپ کشش گران نیست ، و جدیدترین مدل های چاپگر اغلب دارای امکاناتی هستند که قبلاً نصب شده اند ، به شما این امکان را می دهد که بلافاصله پاداش ها را بدست آورید.

امنیت اضافی
فرآیند تأیید دو مرحله ای که با همه چاپ کشیدن لازم است ، بدین معنی است که اسناد مهم شما کاملاً محافظت می شوند. لازم نیست نگران این باشید که شخص اشتباهی که فقط هنگام نشستن روی چاپگر مشترک در کار چاپ خود می ایستد ، نباشد. این یک مزیت بزرگ برای همه مشاغل ، به ویژه آنهایی است که چاپگرهای خود را در طبقه یا منطقه دیگری از تجارت دارند.

هیچ گونه فشار اضافی در فناوری اطلاعات وجود ندارد
چاپ جلو ، بهره وری اضافی را به زیرساخت IT کسب و کار می بخشد. به جای مجبور کردن چندین صف چاپ مختلف روی سرورهای مختلف چاپ ، می توانید اطمینان حاصل کنید که همه کارهای چاپی شما بر روی یک سرور چاپی یکنواخت اجرا می شوند. در کنار این ، چاپ کشش نیاز به خرید پرینترهای شخصی گران قیمت برای اعضای ارشد کارکنان را برای اطمینان از سطح امنیتی بالا از بین می برد ، زیرا چاپ کشش از اسناد حتی در سطح چاپی محافظت می کند.

زباله های اداری خود را کاهش دهید
نشان دادن جهانی که تجارت شما با محیط زیست سازگار است این روزها بسیار مهم است. کشیدن چاپ حتی به شما کمک می کند با کاهش ضایعات کاغذی دفتر خود ، به یک رتبه بندی خوب در محیط زیست برسید. از آنجا که هر شخصی که اسناد را چاپ کرده باید آزاد شود ، می توانید اطمینان داشته باشید که دیگر اسناد روی چاپگر نمی نشیند تا فراموش شود. آنها فقط پس از تأیید اعتبار کار در چاپگر ، تولید می شوند.

افزایش راندمان اداری
چاپ کشیدن حتی می تواند کارمندان شما را در حین کار برای شما کارآمدتر و کارآمدتر کند. کارمندان شما می توانند از چاپ دسته ای بدون نگرانی از اینکه چاپ دیگری چاپ جریان اسناد را قطع کند استفاده کنند. کشیدن چاپ حتی به کارکنان شما امکان چاپ هرچه بیشتر شغل مورد نظر را می دهد ، می گردند و بعداً برای انتخاب آنها باز می گردند که این امر وقفه در گردش کار را متوقف می کند و بهره وری را ترغیب می کند.

بنابراین ، کدام چاپگرها چاپگر کشش هستند؟
برخی از تولید کنندگان چاپ دارای نرم افزار خاصی برای چاپ کششی هستند مانند Xerox که درایور دقیقی را برای کمک به شما ارائه می دهد.

سامسونگ همچنین نرم افزاری موقت به نام Secuthru Lite 2 را ارائه می دهد ، که تمام ویژگی های چاپ کشش را دارد که به نفع تجارت شما خواهد بود.

خب! حالا شما مالک آن هستید! در صورت اجرای چاپ کشش ، مزایای خارق العاده ای برای تجارت شما وجود دارد. اکنون این وظیفه شماست که آنها را در عمل ببینید. اگر در انتخاب چاپگر مناسب برای نرم افزار جدید خود به هرگونه پشتیبانی نیاز دارید ، با یکی از اعضای تیم ما تماس بگیرید که از کمک شما خوشحال می شوند.