پنج مورد مفید که شما درباره MFP ها نمی دانید

نزدیک ارتباطات میدانی (NFC) با چاپ WiFi
جولای 8, 2020
چرا باید برای مشاغل کوچک خود یک چاپگر Lexmark انتخاب کنید
جولای 8, 2020

پنج مورد مفید که شما درباره MFP ها نمی دانید

وقتی می توان راحت ترین و پرهزینه ترین چاپگر اداری را پیدا کرد ، به دنبال چاپگر چند منظوره ، وگرنه به عنوان MFP شناخته نشود ، بیشتر به دنبال آن باشید.

آنها از چندین قابلیت برخوردار هستند و همگی آنها را به عنوان مقرون به صرفه و عملی علاوه بر کاربردی در دفتر شما قرار می دهد.

این چاپگرها دارای کیفیت پنهان زیادی هستند که برخی از آنها ممکن است درباره آنها اطلاعاتی نداشته باشید. در ادامه بخوانید تا در مورد این پنج ویژگی که باعث شده MFP چنین بخش ارزشمندی از دفتر شما باشد ، اطلاعات کسب کنید.

توابع چندگانه!

هنگام راه اندازی یک دفتر جدید ، می تواند یک مزاحمت برای خرید چیزهای جدید برای آن باشد.

با یک چاپگر چند منظوره چاپگر ، یک اسکنر ، یک دستگاه کپی و یک دستگاه فکس را که همه در یک دستگاه تعبیه شده اند ، دارید ، بنابراین نیازی نیست که برای چندین دستگاه فضای لازم پیدا کنید.
قابلیت های اسکن و دستگاه های کپی از همان کارایی برخوردار است که اسکنرها یا دستگاه های کپی مستقل هستند و در کیفیت این دستگاه ها به شما اطمینان می دهند.

اسکن یا کپی به شما امکان می دهد از اسناد مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. MFP ها ، مانند چاپگر Lexmark CX517de ، نمونه اصلی دستگاه هایی است که عملکردهای اسکن و کپی با کیفیت را در بر می گیرد.

صرفه جویی در هزینه

از دید صاحب مشاغل ، احتمالاً بهترین چیز در مورد چاپگرهای چند منظوره ، صرفه جویی اقتصادی آنها است.

از آنجا که MFP عملکردهای چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را ترکیب می کند ، به این معنی است که نیازی به پرداخت چهار ماشین مختلف ندارید.

اکثر انواع MFP ها ، به خصوص چاپگرهای لیزری همه در یک رنگ ، برای هر صفحه و همچنین برای چاپ تک رنگ هزینه فوق العاده ای دارند. مدل های دیگر مانند Lexmark CX417de عملکرد دو طرفه ای دارند که باعث کاهش مصرف رسانه چاپ شما به نصف می شود.

تعمیر و نگهداری و تعمیر در هنگام داشتن وسیله ای چند منظوره بسیار مقرون به صرفه است ، زیرا هزینه های لازم در مورد چنگ زدن به تعمیر و نگهداری چندین دستگاه را کاهش می دهد.

اتصال

اگرچه این قابلیت فقط در مورد MFP مدرن تر وجود دارد ، برخی مدل ها وجود دارند که به شما امکان می دهند از طریق یک برنامه به چاپگر خود متصل شوید.

می توانید چاپگر خود را با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود ، که امکان چاپ بی سیم و ابر را فراهم می کند ، ثبت کنید.

این باعث می شود کارهای چاپی شما حتی ساده تر شود زیرا می توانید اسناد مهم را از خارج از مطب چاپ کنید. با داشتن یک چاپگر بی سیم ، تجارت شما می تواند از اتصال کارگران بیشتر به چاپگر شما سود ببرد.

فکس کردن

اکثریت واضح MFP دارای عملکرد فاکس باکیفیت داخلی است.

در حقیقت برخی از مدل ها دارای یک فیدر داخلی هستند که به شما امکان می دهد بیش از یک سند را ارسال کنید. علاوه بر این ، بیشتر عملکردهای نمابر MFP به شما امکان می دهد اسناد را پس از ارسال ، در چاپگر ذخیره کنید.

این ویژگی های بسیار مناسب به شما امکان می دهند تا طی چند دقیقه اسناد فیزیکی را به دیگران در سراسر دنیا فکس کنید.

دسترسی به ایمیل

شکل دیگر چاپ بی سیم ، که دوباره در مدل های مدرن تر MFP موجود است ، این است که کارهای چاپی از طریق ایمیل قابل انجام است.

این کار با اتصال چاپگر خود به آدرس ایمیل انجام می شود ، سپس اسناد خود را برای چاپ به آن ارسال می کنید. این بدان معنی است که شما می توانید از هر جای دنیا به چاپگر خود دسترسی پیدا کنید به این معنی که دلیلی برای از دست رفتن مهلت های مهم به دلیل مشکلات چاپ وجود ندارد.

اگر به دنبال کاهش هزینه های دستگاه های اداری هستید ، نباید به دنبال چاپگر چند منظوره باشید.

این مدل ها می توانند نقش اساسی در عملکرد روزانه شما داشته باشند و اگر از روشی مناسب برخوردار باشند طول عمر طولانی دارند. در صورت بروز هرگونه سؤال حتما با یک متخصص چاپگر تماس بگیرید.