چرا باید برای مشاغل کوچک خود یک چاپگر Lexmark انتخاب کنید

پنج مورد مفید که شما درباره MFP ها نمی دانید
جولای 8, 2020
پنج دلیلی که چرا چاپگرهای سامسونگ برای تجارت عالی هستند
جولای 8, 2020

چرا باید برای مشاغل کوچک خود یک چاپگر Lexmark انتخاب کنید

Lexmark جزء ارائه دهندگان پیشرو در جهان برای مشاغل است. آنها می توانند چنین شاهکاری را تحسین کنند ، زیرا مدل های آنها به دلیل سرعتشان شناخته شده است و آنها را به یک تجهیزات عالی برای افزایش بهره وری در دفتر تبدیل می کنند.

مدل های این مارک از عملکرد سازمانی برخوردار بوده و از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار هستند.
با وجود مناسب بودن برای همه مشاغل ، چاپگرهای Lexmark مخصوصاً برای مشاغل با تنوع کمتری ایده آل هستند. در این راهنما ، بدانید که چرا این مدل ها از نظر عملکرد و همچنین صرفه جویی در هزینه ، برای SMB بسیار عالی هستند.

چرا لکس مارک؟
پرینترهای Lexmark به دلیل مزایای چندگانه ای که در اختیار کاربر قرار می دهند توسط بسیاری از مشاغل در سراسر کشور استفاده می شوند. در اینجا فقط چند مورد ذکر شده است:

همه کاره
آنها نه تنها یک خط از مدل های چند منظوره را چه در لیزرهای مونو و چه با رنگ ایجاد می کنند ، بلکه یکی از مواردی که باعث می شود چاپگرهای Lexmark اینقدر برای تجارت مناسب باشد این است که آنها عملکردهای تحلیلی در دسترس دارند.

این عملکردها به صاحبان مشاغل کوچک امکان نظارت بر عملکرد خود را می دهد ، به ویژه مدل های MFP Lexmark به طور خاص تمام نسخه های چاپی ، نمابر ، اسکن و نسخه های ساخته شده را ضبط می کند. این امر به شما امکان می دهد تا چه میزان از مواد چاپی استفاده می شود ، و اینکه چطور افزایش یا کاهش اضافه کاری اضافه می کند ، به شما امکان می دهد هزینه های خود را کنترل کنید.

امن است

یک چاپگر Lexmark می تواند امنیت اسناد شما را تضمین کند.

مدل های آنها دارای سطح امنیتی در سطح سازمانی بوده و از ویژگی های امنیتی آنها می توان به مواردی مانند ورود به سیستم ممیزی ، محدودیت ورود به سیستم ، چاپ محرمانه و پشتیبانی از قفل فیزیکی اشاره کرد که به شما امکان می دهد اجزای چاپی حساس مانند دیسک سخت را از لحاظ جسمی ایمن کنید.

امنیت در محل کار ضروری است ، بنابراین به همین دلیل است که پرینترهای Lexmark یک گزینه قابل اعتماد برای SMB شما هستند.

مقرون به صرفه
محصولات اقتصادی Lexmark با وجود داشتن کیفیت و کیفیت فراوان ، برای مشاغل کوچک بسیار مقرون به صرفه است.

با داشتن هزینه بسیار کم در هر صفحه برای مدل های تک و رنگ ، Lexmark هزینه های مصرف مواد را کاهش می دهد.

بسیاری از چاپگرهای لیزری رنگی ، که گزینه ای ایده آل برای بسیاری از دفاتر است ، دارای فیبرهای تونر ذوب کم هستند که در نتیجه دمای پایین آنها باعث کاهش هزینه های صورتحساب انرژی شما نیز می شود.

سایر مدل ها دارای تنظیمات صرفه جویی در رنگ و سازگار با محیط زیست هستند که به شما امکان می دهد میزان مصرف تونر خود را مدیریت کنید و هزینه های بیشتر را در هزینه های خود کاهش دهید.

علاوه بر این ، برای گروه انتخابی مدل ها ، ضمانت چهار ساله Lexmark تضمین می کند سرمایه گذاری شما در صورت عدم موفقیت مدل شما محافظت می شود.

برنده شدن جایزه
اگر تا به حال به اثبات بیشتری احتیاج داشتید که مدل های Lexmark برخی از بهترین موارد موجود هستند ، پس باید به لیست تقدیرنامه های آنها توجه کنید.

در اوایل سال جاری آنها دریافت کننده بهترین چاپگر رنگی / خط MFP سال بودند. دلیل این امر این بود که مدلهای آنها از استاندارد فوق العاده ای از قابلیت اطمینان ، ویژگی های ساده نگهداری و صفحه کنترل با پیمایش آسان برخوردار بودند.

چاپگرهای Lexmark همچنین دارای خروجی های رنگی برجسته ای هستند که برخی از آنها کیفیت 4800 رنگ را ارائه می دهند.

آنها همچنین به خاطر آزمایشات 1 میلیون صفحه ای محصولات خود از جمله چاپگر Lexmark CX827de و همچنین تعدادی دیگر از محصولات MFP جوایزی را کسب کرده اند.

چند کاره
وقتی انتخاب چاپگر برای مشاغل کوچک شما می آید ، یک چاپگر چند منظوره Lexmark باید در لیست کوتاه شما قرار داشته باشد.

آنها MFP را در هر دو مدل A3 و A4 ارائه می دهند ، که همه آنها دارای پیمایش لمسی ساده هستند. چاپگرهای چند منظوره آنها به دلیل کارآیی بالا ، با سرعت چاپ سریع در ثانیه و همچنین ظرفیت نگه داشتن انبوه مواد چاپی مشهور هستند.

این برند نه تنها موفق به دریافت جوایز برای خط MFP خود شده است ، بلکه چاپگرهای موجود در چاپگر ، اسکن ، کپی و نمابر برای همه مشاغل ایده آل است. Lexmark CX517de با توجه به تمام این ویژگی ها و همچنین ویژگی های اتصال آن ، انتخاب ویژه ای برای دفاتر است.

اگر به اطمینان بیشتری نیاز دارید که چرا چاپگرهای Lexmark گزینه ای ایده آل برای تجارت شما هستند ، برای اطلاع بیشتر با کارشناسان Printerland در تماس باشید.