نحوه چاپ لیبل

راهنمای چاپ شفافیت
می 17, 2020
ارزان ترین چاپگر برای اجرا چیست؟
می 17, 2020

نحوه چاپ لیبل

سازمان در مکانهای شلوغ مهم است و داشتن توانایی داخلی در چاپ برچسب های شخصی شما می تواند تأثیرات بزرگی در توانایی شما برای ماندن در صدر بازی شما داشته باشد. این فقط دفاتر نیستند که می توانند به طور سازمانی از یک چاپگر برچسب بهره مند شوند ، با این حال ، انبارها و شرکت های خرده فروشی آنلاین نیز می توانند با استفاده از چاپگر لیزری مانند Xerox Versalink C400N ، چاپ برچسب ها و کار در کنار حمل و نقل و فن آوری سهام را نیز مشاهده کنند. اگر روزانه برچسب های زیادی چاپ می کنید ، می توانید خرید یک چاپگر مخصوص لیبل را نیز در نظر بگیرید.

گرفتن یک پرینتر لیزری برای برچسب ها اولین قدم برای دستیابی به این مزایای سازمانی است اما یادگیری نحوه استفاده صحیح از چاپگر شما به شما امکان می دهد تا از ویژگی های آن بهره مند شوید. اگر به تازگی یک چاپگر برچسب جدید خریداری کرده اید ، این وبلاگ به شما کمک می کند تا نحوه چاپ برچسب ها و باز کردن قفل پتانسیل چاپگر خود را بسازید – ساخت برچسب های چاپی یک تجربه بدون استرس.

کاغذ برچسب بخرید
برای چاپ برچسب های چسبنده مناسب برای اهداف تجاری ، باید کاغذ برچسب مخصوص خریداری کنید. در نظر بگیرید که چه اندازه به برچسب ها نیاز دارید و به چه تعداد نیاز خواهید داشت.

برگه های برچسب A4 به راحتی در دسترس هستند و می توانند حاوی هر چیزی بین 1 تا 65 لیبل با اندازه های مختلف باشند. گوشه های گرد یا گوشه های مربعی را ترجیح می دهید و برای جلوگیری از اشتباه و هدر رفتن کاغذ ، حتماً یک بار آنها را چاپ کنید.

از یک الگوی برچسب استفاده کنید
روش های بسیاری وجود دارد که شما می توانید برچسب ها را از طریق رایانه خود از طریق چاپگر اداری یا برچسب خود چاپ کنید. قالب های برچسب به طور گسترده ای در دسترس هستند و مایکروسافت قالب هایی را انتخاب می کند که بسته به اندازه و چیدمان ورق برچسب شما قابل انتخاب است. این قالب ها به شما امکان می دهند تا لوگوی شرکت را به هر برچسب اضافه کنید ، و این گزینه ها را برای حروف بزرگ ، برچسب آدرس و حتی برچسب های خرده فروشی ایده آل می کند.

از طرف دیگر ، یک جدول یا یک شبکه را روی یک سند Word ایجاد کنید و با چاپ یک برگه آزمایشی ، از ارتباط آن با اندازه برچسب های خود اطمینان حاصل کنید. در نسخه های بعدی Word (2016) می توانید به ویژگی “برچسب ها” در زیر “نامه های نامه” دسترسی داشته باشید.

چاپ برچسب ها به درستی
مهم است که حتماً کاغذ را به روش صحیح در سینی چاپ بارگیری کنید. قبل از بارگیری کاغذ برچسب در چاپگر ، با علامت زدن یک طرف کاغذ قبل از بارگذاری آن در سینی ، یک آزمایش را روی یک ورق معمولی اجرا کنید. از این طریق ، شما قادر خواهید بود که از طریق کدام روش بارگیری کاغذ برچسب کار کنید ، از این طریق در صورت بروز اشتباه ، در جوهر پس انداز کنید.

از آنجا که کاغذ برچسب ضخامت متفاوتی نسبت به کاغذ چاپگر معمولی دارد ، همچنین این پتانسیل را دارد که هنگام بارگیری چندین ورق باعث ایجاد انسداد کاغذ شود. برای جلوگیری از این امر ، یک بار کاغذ را به طور همزمان بارگیری کنید تا کنترل بیشتری روی چاپ داشته باشد.