ارزان ترین چاپگر برای اجرا چیست؟

نحوه چاپ لیبل
می 17, 2020
راهنمای چاپگر Epson EcoTank
می 17, 2020

ارزان ترین چاپگر برای اجرا چیست؟

خرید یک چاپگر تنها اولین قدم برای انجام کارهای چاپی در منزل شما است ، و این تنها بخش اول هزینه های مالی است که با چاپ داخلی هزینه خواهید کرد.

اگرچه خرید خود چاپگر بالاترین هزینه یکبار مصرف است ، اما به احتمال زیاد در طول مدت چاپگر هزینه بیشتری را برای جوهر یا تونر صرف خواهید کرد. به همین دلیل مهم است که یک چاپگر را انتخاب کنید که قصد دارد به جای صرف ارزانترین مدل ، بیشترین ارزش طولانی مدت را ارائه دهد.

برای یادگیری نحوه چاپ ارزان ، ابتدا باید بدانید که هزینه های در حال چاپ یک چاپگر چیست و چگونه می توانید آنها را به حداقل برسانید.

چه چیزی باعث می شود پرینتر ارزان شود؟
چندین فاکتور وجود دارد که باعث می شود یک پرینتر ارزان به کار رود. در اینجا آنچه ما فکر می کنیم فاکتورهای واقعی تعیین کننده چاپگر کم هزینه در طولانی مدت است ، آورده شده است.

مواد مصرفی که ارزش پول را ارائه می دهند
از آنجا که جوهر یا تونر قصد دارد اکثر پولی را که در طول عمر آن صرف چاپگر می کنید ، تشکیل دهد ، این مهمترین عامل است.

اگرچه چاپگرهای جوهر افشان می توانند ارزان قیمت برای خرید مقرون به صرفه باشند و کارتریج های جوهر نیز ارزان تر از تونر هستند ، اما کارتریج های تونر معمولاً می توانند تعداد بیشتری صفحه را چاپ کنند ، به این معنی که ارزش بهتری برای پول فراهم می کنند.

هزینه کم انرژی
برق که چاپگر شما استفاده می کند یکی دیگر از عوامل هزینه ای است که باید در نظر گرفته شود ، به خصوص در شغلی که از آن مقدار قابل توجهی استفاده می شود. انتخاب یک چاپگر که دارای فن آوری کم مصرف سازگار با محیط زیست است ، می تواند هزینه های انرژی را کاهش دهد ، اما ممکن است به معنای کندتر بودن چاپ باشد.

چاپگرهای چند منظوره همچنین می توانند با کاهش تعداد دستگاههای منفرد مورد نیاز در دفتر خود ، در صرفه جویی در مصرف انرژی به شما کمک کنند.

قابلیت اطمینان
قابلیت اطمینان یک پرینتر عامل دیگری در هزینه های طولانی مدت آن است ، زیرا هرگونه هزینه تعمیر یا زمان صرف شده برای رفع مشکلات ، ارزش پول موردنیاز خود را کاهش می دهد. انتخاب چاپگر مشهور به قابلیت اطمینان ، از تولید کننده با تیم پشتیبانی فنی معتبر یا ضمانت نامه جامع توصیه می شود.

راه حل چاپ چاپ شده
چاپ مدیریت شده راه حل جدیدی است که مشاغل برای مدیریت بهتر هزینه های چاپ خود استفاده می کنند.

با یک راه حل چاپ چاپ شده ، هزینه ای را برای هر صفحه ای که چاپ می کنید پرداخت می کنید ، تعمیر و نگهداری و تعمیرات توسط سازنده انجام می شود و استفاده از تونر شما قبل از اتمام نظارت و تحویل به شما می شود.

این بسته ها می توانند خدمات گسترده ای را شامل شوند و هر ارائه دهنده ترکیب های مختلفی را ارائه می دهد. آنها می توانند به حداقل رساندن هزینه واقعی در هر چاپ کمک کنند ، میزان کار لازم برای نگهداری چاپگر خود را کاهش دهند ، و به این معنی هستند که لازم نیست در سفارش کالاهای مصرفی بالاتر باشید.

پرینترهایی با هزینه در حال اجرا ارزان
Xerox C600DN
با حداکثر وضوح چاپ حداکثر 1200 × 2400 dpi ، سرعت چاپ تاولی تا 53ppm در رنگ و تک رنگ و یک سینی ورودی کاغذ 550 برگ بزرگ ، Xerox C600DN یک چاپگر برجسته است.

اجرای آن بسیار ارزان است ، حمل و نقل با مقدار زیادی رنگ و تونر سیاه برای شروع کار و ارائه قبض انرژی ارزانتر به دلیل مصرف کم مصرف آن. به عنوان یک مشتری زیراکس نیز می توانید از امتیازات پاداش مضاعف در مورد مواد مصرفی واقعی بهره مند شوید.

Lexmark CS827DE
Lexmark CS827DE ترکیبی همه کاره از کیفیت عالی چاپ ، سرعت چاپ عالی و نرم افزاری داخلی را ارائه می دهد که باعث می شود چاپ آسان تر و شهودی تر شود. این خاصیت در تولید مثل رنگ بسیار قوی است ، با کیفیت 4800 رنگ و جایگزینی رنگ نقطه ای که می تواند اطمینان حاصل کند رنگ ها دقیقاً مطابق آنچه لازم است چاپ می کند.

چاپ اتوماتیک دو طرفه یکی از ویژگی های بسیاری است به این معنی که Lexmark CS827DE در طول عمر خود باعث صرفه جویی در منابع و هزینه شما خواهد شد. قابلیت استفاده از رسانه های آن نیز به معنای این است که می تواند به راحتی روی کارت و وینیل و همچنین روی کاغذ چاپ کند و باعث افزایش تطبیق پذیری و معنای آن می شود که می توانید تمام چاپ خود را در خانه حفظ کنید و در هزینه بیشتری صرفه جویی کنید.

Kyocera ECOSYS M8124CIDN
با هماهنگی سازگاری چاپگرهای همه در یک با تصویر حرفه ای و تولید مثل رنگ یک وسیله ساز کلاس ، ECOSYS M8124CIDN در صورتی که چاپ در مشاغل شما دارای اهمیت باشد انتخاب خوبی است.

این مجموعه طیف وسیعی از ویژگی های سازگار با محیط زیست را دو برابر می کند تا آن را به عنوان یک صرفه جویی عالی ، از جمله اجزای بادوام ، حداقل هزینه انرژی و یک چارچوب مدولار بدست آورید که می تواند با افزایش یا کاهش تقاضا سازگار شود – از اجتناب از خرید چاپگر جدید هنگامی که نیاز به چاپ شما رشد می کند.

Kyocera ECOSYS P3050DN
ورودی دیگر از محدوده ECOSYS Kyocera ، P3050DN یک چاپگر فاکتور کوچک با قابلیت های بزرگ است. این چاپگر مناسب برای چاپ سریع در تک رنگ است و سرعت آن تا 50 دقیقه در دقیقه است. با دو سینی کاغذ مختلف ، P3050DN همچنین می تواند به راحتی بین دو نوع مختلف کاغذ جابجا شود.

با داشتن تونر کافی در جعبه برای 8000 صفحه چاپ ، ضمانت 2 ساله به شما آرامش می بخشد و قابلیت اطمینان فوق العاده ای دارد ، Kyocera P3050DN نیز اگر می خواهید هزینه های کمتری را در طول عمر خود حفظ کنید ، یک انتخاب عالی است. چاپگر.