راهنمای چاپ شفافیت

چاپ دوبلکس چیست؟
می 17, 2020
نحوه چاپ لیبل
می 17, 2020

راهنمای چاپ شفافیت

شفافیت ، برگه های واضحی از فیلم هستند که می توانند برای ایجاد کمکهای دیداری ، پوشش روی اسناد و صفحاتی که می توان با استفاده از یک پروژکتور سربار پیش بینی کرد ، چاپ شوند.

موارد استفاده تجاری زیادی برای شفافیت وجود دارد ، اما می تواند چاپ اول مجموعه شما را به خصوص اگر مطمئن نیستید که چاپگر و مواد مصرفی مناسب را داشته باشید ، دلهره آور باشد.

این پست نحوه تسلط بر چاپ شفافیت را نشان می دهد ، بنابراین به زودی می خواهید روی استات چاپ کنید. اگر قصد خرید چاپگر جدید را دارید و می خواهید مطمئن شوید که یکی از چاپگرهای صفحه شفافیت را انتخاب کرده اید ، مطالعه کنید تا بهترین چاپگر را برای تولید شفافیت کشف کنید.

نحوه چاپ شفافیت
مرحله 1
شفافیت هایی را پیدا کنید که مناسب چاپگر شما باشد. به عنوان مثال ، اگر چاپگر لیزری دارید ، از ورق های استات استفاده کنید که برای چاپگرهای لیزری طراحی شده است.

گام 2
بیشتر بسته های فیلم شفافیت با یک صفحه تمیز کننده ارائه می شوند ، که باید از طریق پرینتر خود اجرا کنید تا هر نوع تونر یا جوهر سستی را که می تواند در شفافیت هایی که چاپ می کنید ، لکه دار کند یا از بین ببرد حذف کنید.

مرحله 3
بررسی کنید که چگونه چاپگر شما تغذیه می کند ، و به چه روش شما نیاز به بارگذاری فیلم شفافیت دارید. استات باید طوری بارگیری شود که قسمت خشن تر روی آن چاپ شود ، نه اینکه از طرف صاف باشد. همچنین ، حتماً فقط یک بار از ورق کاغذ شفاف را بارگیری کنید تا مانع از چاپگر نشود. حتی اگر چاپگر شما یک سینی ورودی بزرگ داشته باشد ، شما نمی خواهید یک بار بیش از حد مقاله تخصصی را بارگیری کنید.

مرحله 4
قبل از چاپ از رایانه ، باید نوع کاغذ را به تنظیم شفافیت تغییر دهید. این کار معمولاً در تنظیمات چاپگر با گزینه “Media” یا “Paper Type” انجام می شود.

مرحله 5
اطمینان حاصل کنید که قلم های شما به رنگ تیره است – سیاه ، بنفش و قرمز خوب هستند ، اما رنگ های دیگر ممکن است به اندازه موثر نباشند. سپس ، سند را به صورت عادی چاپ کنید. این سند برای استفاده در ارائه های طرح های سربار یا به عنوان پوشش برای گزارش مناسب خواهد بود.