مزایای یک سرویس چاپی چیست؟

راهنمای چاپگر Epson EcoTank
می 17, 2020
چاپگر LED چیست و چگونه کار می کنند؟
می 17, 2020

مزایای یک سرویس چاپی چیست؟

استفاده از یک سرویس چاپی مدیریت شده برای ادغام هزینه های چاپ شما می تواند موجب صرفه جویی زیادی در تجارت شما شود.

راه حل های مدیریت چاپ به طور کلی کلیه مقررات چاپ از جمله سخت افزار ، تعمیر ، نگهداری و کارتریج را کنترل و نظارت می کند. هزینه به طور کلی بر اساس هر صفحه ثابت انجام می شود ، به این معنی که تمام هزینه های متغیر تلفیق شده اند ، و شما می توانید به راحتی پیگیری کنید که چه مقدار پول برای چاپ صرف می شود.

به طور سنتی ، خدمات چاپی مدیریت شده پیچیده برای اجرای بودند و فقط توسط شرکتهای بزرگ مورد استفاده قرار می گرفتند. اکنون ، با برنامه های Printerland PrintSave ، گزینه های چاپ اشتراک در هر مشاغل اندازه و بدون تنظیم پیچیده در دسترس است.

مزایای چاپ مدیریت شده
افزایش پایداری در محیط کار
یک سیستم مدیریت چاپ به شما کمک می کند تا میزان استفاده از چاپگر خود را ردیابی کنید تا بدانید که چه مقدار چاپ می شود و آیا امکان برش دادن وجود دارد یا خیر. کاهش میزان کاغذ ، تونر و الکتریسیته که تجارت شما استفاده می کند مزایای اضافی در صرفه جویی در هزینه و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است.

مزایای مالی
پس انداز در زمان مدیریت
چاپگر شما با خدمات چاپ شده مدیریت شده ، یک اعلان خودکار را به سازنده می فرستد و به آنها می گوید قبل از اتمام کار ، تونر بیشتری ارسال کنند – نیازی به سفارش خود نیست.

همچنین ، با داشتن صورتحساب تلفیقی ، نیازی به هزینه های چاپگر برای جذب ایده واقعی از هزینه در ماه نیست. همه چیز در یک گزارش استفاده ماهانه شکسته می شود که باعث کاهش مدت زمان حسابداری می شود که باید برای هزینه های چاپگر صرف شود.

کاهش هزینه ها
هزینه فراگیر در هر صفحه از یک سرویس مدیریت چاپ به این معناست که تونر ، تماس تلفنی اضطراری ، زمان و نیروی کار ، هزینه مهندس و قطعات یدکی همه در صورتحساب ماهانه درج شده است. این باعث می شود بودجه چاپ در صورت های سالانه ، سه ماهه یا ماهانه ساده باشد.

افزایش کنترل
از آنجا که هزینه ها قابل مشاهده تر است ، بودجه کردن هزینه های چاپ شما تحت یک سرویس چاپی مدیریت شده بسیار قابل کنترل تر است. همچنین شناسایی مناطق بالقوه برای صرفه جویی بیشتر در هزینه ، آسان تر است و با تعمیرات سریع ، خرابی چاپگرهای شکسته را کاهش می دهد.

مزایای استفاده از یک سرویس مدیریت چاپ
زمان کم چاپگر به حداقل می رسد
خدمات چاپی مدیریت شده با اطمینان از ارسال خودکار تونر جایگزینی ، زمان کمتری را بین تحویل عرضه به حداقل می رسانند. یک سرویس تعمیر در محل از طریق بیشتر خدمات مدیریت چاپ نیز در دسترس است ، بنابراین لازم نیست که هزینه چاپگر را گرفته و از طریق پیک به محل شرکت برگردانید.

چاپگرها مطابق با نیازهای خاص شما بهینه شده اند
می توانید هزینه چاپگر ، تجهیزات و خدمات خود را با یک سرویس چاپی مدیریت شده پخش کنید – ویژگی ای که برای مشاغل کوچک یا مبتدی ها مناسب است. تأمین خودکار مواد مصرفی ، شامل صورتحساب تلفیقی و گزارش مدیریت ، همه ویژگیهایی هستند که اطمینان می دهند شما می توانید چاپگر را مطابق با نیازهای شرکت خود تنظیم کنید.

مزایای فناوری اطلاعات
منابع IT را برای پوشش سایر فعالیت ها آزاد می کند
کارکنان قادر به کاهش مدیریت خود هستند و زمان خود را بهتر مدیریت می کنند. کارکنان فناوری اطلاعات می توانند به جای تمرکز روی مشکلات چاپ ، روی موضوعات بزرگتر IT تمرکز کنند. این مزیت اضافی در اطمینان از رضایت کارکنان در مشاغلشان است و قادر به استفاده از وقت خود به طور مستقل و مؤثر هستند.