راهنمای چاپگر Epson EcoTank

ارزان ترین چاپگر برای اجرا چیست؟
می 17, 2020
مزایای یک سرویس چاپی چیست؟
می 17, 2020

راهنمای چاپگر Epson EcoTank

اپسون یک تولید کننده برجسته چاپگر مستقر در ژاپن است. آنها یکی از بزرگترین تولید کنندگان چاپگر رایانه در جهان محسوب می شوند و همچنین اطلاعات دیگری را تولید می کنند و تجهیزاتی مانند اسکنر و دستگاه های کپی را تصور می کنند.

دامنه EcoTank آنها خط محبوب پرینترهای رایانه ای است که از کارتریج جوهر ابتکاری برای کاهش ضایعات استفاده می کند و دوباره پرینتر را آسان می کند. طیف وسیعی از مدل های مختلف EcoTank از جمله مدل های تک رنگ و رنگی ، اندازه های A3 و A4 و حتی چاپگرهایی که برای عکس ها طراحی شده اند وجود دارد.

چاپگر Epson EcoTank چیست؟
برخلاف چاپگر جوهر افشان معمولی ، چاپگرهای Epson EcoTank نیاز به کارتریج های جوهر را با سیستم مخزن جوهر بی نظیر و قابل شارژ مجدد خود از بین می برند. چاپگرهای EcoTank دارای یک سیستم جوهر با ظرفیت فوق العاده بالا هستند که به طور مداوم چاپگر را با جوهر تهیه می کنند. بنابراین به جای تعویض کارتریج جوهر ، تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که در صورت لزوم مخزن را پر کنید و به چاپ ادامه دهید.

نحوه پر کردن مجدد چاپگر Epson EcoTank
سطح جوهر در قسمت جلوی تمام چاپگرهای EcoTank نمایش داده می شود ، بنابراین به راحتی می توانید بگویید که کم چاپگر شما کم کار می کند. هنگامی که در نهایت نیاز به پر کردن مخازن جوهر خود دارید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای پشتیبان گیری و اجرای این 8 مرحله ساده دنبال کنید.

– اطمینان حاصل کنید که چاپگر EcoTank شما روشن شده است و چراغ برق نیز روشن است. (اطمینان حاصل کنید که چراغ برق چشمک نمی زند). اگر پیامی در مورد تنظیم مجدد سطح جوهر روی صفحه LCD نمایش داده شد ، دکمه OK را فشار دهید. در غیر این صورت ، گزینه Setup> Maintenance> Reset Ink Levels را انتخاب کرده و دکمه START را فشار دهید.
– پوشش واحد مخزن جوهر را باز کنید ، درپوش مخزن جوهر را برداشته و آن را در نگهدارنده درپوش قرار دهید.
– نوک آن را از درپوش بطری جوهر بکشید (در صورتی که بعداً دوباره بطری را ببندید) آن را از بین نبرید. پس از برداشتن مهر و موم محافظ ، درب بطری را محکم ببندید.
– سطح جوهر را به خط بالای مخزن جوهر پر کنید. هر بطری جوهر EcoTank برای جلوگیری از پر کردن نادرست از طراحی منحصر به فرد آبشار و ورودی برخوردار است. پس از پر شدن مخزن جوهر ، پر کردن به طور خودکار متوقف می شود.
– پس از پر کردن ، بطری جوهر را با اطمینان از نوک درپوش بطری (در صورت وجود جوهر در بطری) ببندید و درپوش مخزن جوهر را جایگزین کنید. مراحل قبلی را برای هر مخزن جوهر مورد نیاز برای پر کردن مجدد تکرار کنید.
– درپوش مخزن جوهر را ببندید و دکمه OK را روی چاپگر فشار دهید.
– از فلش های چپ یا راست برای انتخاب مخزن جوهر موردنظر خود استفاده کنید و دکمه OK را برای انتخاب آن فشار دهید. این کار را برای هر مخزن جوهر که دوباره پر کرده اید ، تکرار کنید.
– دکمه START را فشار دهید تا سطح جوهر تنظیم مجدد شود.