چگونه پرینترهای HP از امنیت دوباره استفاده می کنند

بهترین چاپگرهای نسخه برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی
ژوئن 2, 2020
راهنمای معمول ترین اصطلاحات چاپ
ژوئن 2, 2020

چگونه پرینترهای HP از امنیت دوباره استفاده می کنند

به عنوان یک صاحب مشاغل ، لازم است که در مورد امنیت اسناد حیاتی در محل کار خود محتاط باشید.

چاپگرها اسناد را از چندین دستگاه دریافت می کنند که تهدیدی برای امنیت شرکت محسوب می شود.

هک کردن همچنان یک مشکل اساسی برای مشاغل است ، بنابراین می خواهید خود را با هر قیمتی محافظت کنید تا جلوی سرقت یا افشای اطلاعات حساس را بگیرید.

اخیراً ، HP تبلیغاتی جدید را با عنوان Breaking Bad’s Jonathan Banks منتشر کرد و در مورد خدمات چاپ تحت مدیریت HP و اینکه مارک چگونه یک برنامه امنیتی برای کمک به امنیت شبکه ایجاد کرده است ، بحث کرده است.

همانطور که در آگهی اعلام شده است ، یک زنجیره ای به اندازه ضعیف ترین پیوند آن قوی است ، بنابراین بهتر است از لوازم توصیه شده HP با پرینتر HP استفاده کنید تا هموار کار خود را حفظ کنید.

هنگامی که گرگ آماده است دندانهای خود را لخت کند ، HP در آنجا برای نیش قرار دارد.

بنابراین ، اگر می خواهید شغل شما به راحتی اجرا شود و از نقض امنیتی در امان بماند ، ببینید چگونه HP در هنگام امنیت داده ها از دیگران پیشی گرفته است:

امنیت چاپگر چیست؟
اولین چیزی که ما باید پوشش دهیم این است که امنیت چاپگر چیست و چگونه می تواند به نفع تجارت شما باشد.

متأسفانه چاپگرها مستعد هک شدن هستند و مستعد ویروس های مخرب هستند – اگر به اینترنت متصل باشند – که حتی می توانند با دسترسی به تنظیمات شما اسناد چاپ شده قبلی را بازیابی کنند.

هنگامی که چاپگر شما «هکرهای برنامه ریزی آنلاین» هستند می توانند از مواد مصرفی چاپگر شما استفاده کنند ، و این باعث می شود تجارت شما ثروت بالایی در هزینه های چاپ داشته باشد.

با رها کردن خود ناامن ، نه تنها تجارت خود را در معرض خطر قرار می دهید بلکه مشتری هایتان را نیز باز می کنید.

آنها شناسایی و محافظت می کنند
با پوشاندن امنیت چاپگر ، با سرمایه گذاری در HP Printer می توانید از شبکه خود محافظت کنید زیرا بسیاری از مدل ها دارای قطعات امنیتی تعبیه شده هستند.

احتمالاً قابل توجه ترین ویژگی امنیتی پرینترهای HP این است که آنها توانایی شناسایی هک ، محافظت از خود در برابر آن و در صورت لزوم خود درمانی در مدت زمان چند ثانیه را دارند.

HP Color LaserJet Enterprise MFP 681dh
این چاپگر با استفاده از HP Color LaserJet Enterprise MFP 681dh به عنوان نمونه اصلی یک مدل HP که میزبان این ویژگی ها است ، از سطح کاملاً جدید محافظت می کند.

این مدل ، از محدوده Enterprise همان ویژگی های ردیابی ، محافظت و بهبودی را دارد که باعث پر برکت دیگر پرینترهای HP می شود ، اما این چاپگر لیزری رنگی مخصوصاً برای تجارت مناسب است زیرا برخی از کارآمدترین چاپ در اطراف ، با 50 صفحه در هر را فراهم می کند. سرعت دقیقه

در رابطه با امنیت ، 681dh دارای ویژگی هایی است که از خاموش شدن دستگاه در هنگام خاموش شدن دستگاه محافظت می کند و دارای 250 ویژگی امنیتی تعبیه شده است که آن را برای محافظت از داده ها ایده آل می کند.

ویژگی های امنیتی برای سایر مدل ها
ویژگی های امنیتی قابل توجه در بسیاری از مدل های HP وجود دارد.

پرینتر لیزری رنگی HP ، مدل جت Pro M477fdw فوراً هرگونه نقض امنیتی را به صاحب خود اطلاع می دهد و به شما امکان می دهد اقدامات فوری را انجام دهید.

برخی از ویژگی های امنیتی اضافی که می توانید در سایر مدل های HP بیابید شامل مدیریت بی نظیر ناوگان و همچنین گزینه سرمایه گذاری در نرم افزار HP JetAdvantage Security Manager می باشد که به شما امکان می دهد خط مشی های تنظیمات امنیتی را تنظیم کنید.

اگر نسبت به امنیت شبکه و چاپ در مشاغل خود محتاط هستید ، قابل درک است که ممکن است توسط مجموعه ای از ویژگی های امنیتی چاپگرهای HP ارائه شده منفجر شوید.