بهترین چاپگرهای نسخه برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی

راهنمای گسترده ای برای چاپگرهای فرمت برای صنایع گرافیکی
ژوئن 2, 2020
چگونه پرینترهای HP از امنیت دوباره استفاده می کنند
ژوئن 2, 2020

بهترین چاپگرهای نسخه برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی

A close-up image of a paper bag containing prescribed medical items.

نسخه ها بخش مهمی از مراقبت های بهداشتی و بخش مهمی از زندگی بسیاری از افراد است که به آنها امکان می دهد تا سلامت خود را کنترل کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها می توانند در حد توان خود به زندگی روزمره خود بپردازند.

نسخه های چاپی باعث صرفه جویی در زمان در فرم های دستنویس می شوند و خطر بروز اشتباه در اسناد مهم را کاهش می دهند. انتخاب یک چاپگر مخصوص نسخه به این معنی است که روزهای مبارزه با نسخه های نامشخص به پایان رسیده است. به نوبه خود ، با ایجاد و پردازش اسناد در محیط مراقبت های بهداشتی می توان زمان گرانبها را نجات داد.

با بیش از یک میلیون نسخه روزانه چاپ شده ، وقتی صحبت از فناوری می شود ، کارگران مراقبت های بهداشتی زیادی در معرض خطر هستند. پزشکان عمومی و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نیاز به انتخاب یک چاپگر نسخه ای دارند که بتواند با این تقاضای زیاد ، به بهترین وجه ممکن ، مطابقت داشته باشد.

از آنجا که مشاغل بهداشت و درمان بسیار پر سرعت است ، ما راهنمای بهترین تجهیزات تخصصی موجود را برای شما گردآوری کرده ایم. برای راهنمایی درباره انتخاب چاپگر برای این منظور ، در ادامه بخوانید:

چاپگرهای Kyocera ، سامسونگ و HP به دلیل داشتن امنیت بسیار خوبی با ویژگی هایی که باعث می شود اشتباه شود و جعل آن بسیار دشوار است ، در بین ارائه دهندگان خدمات بهداشتی شناخته شده و مورد پسند آنهاست.

چه نسخه ای که باید چاپ شود از طرف پزشک ، دندانپزشک یا بیمارستان است ، این تولید کنندگان دستگاه هایی تولید کرده اند که به راحتی می توانند این کار را انجام دهند.

پرطرفدارترین چاپگر فعال شده نسخه ما Kyocera ECOSYS P2040dn است ، یک چاپگر تک کاره لیزری تک کاره که توسط فروشندگان نرم افزار پزشک بالینی شناخته شده است تا از سازگاری با سیستم های نسخه GP اطمینان حاصل کند.

علاوه بر این ، دستگاه های آنها مورد تأیید مراقبت های بهداشتی نیز هستند و می توانند اسناد نسخه را با دقت و صحت pin-point تحویل دهند.

ویژگی های امنیتی در چاپگرهای HP اطمینان حاصل می کند که هر کار چاپی بی خطر و بی عیب و نقص است ، به این معنی که هیچ اطلاعاتی نمی تواند به دست اشتباه بیفتد.

Tamper-Proof Technology توسط هر دو تولید کننده در کنار Lexmark و Brother ارائه شده است و این بدان معنی است که نسخه های قابل چاپ روی کاغذهای ساده هنوز دارای مشخصات امنیتی هستند که جعل آن را غیرممکن می کند. این مانع از پاک کردن ، ویرایش یا جعل اسناد برای هر کسی می شود.

در حالی که چاپگرهای لیزری به دلیل تاب آوری در چاپی که ارائه می دهند ، به طور سنتی از طرف ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مورد توجه قرار می گیرند ، جوهر افشان می توانند آنها را رقیب کنند ، زیرا اکنون فناوری مشابهی را ارائه می دهند تا مقاومت بهتری در برابر لرزش و سرعت رقابت ایجاد کند.

چه چیزی را باید در چاپگر نسخه جستجو کنید؟
در کنار توجه به سرعت و کیفیت مورد نیاز چاپگر ، مدیران بهداشت و درمان باید به دنبال خرید دستگاهی باشند که ویژگی های زیر را ارائه دهد:

چاپ مقرون به صرفه
در تنظیماتی که دستگاه از آن به دفعات استفاده می شود ، جستجوی یک چاپگر که مقرون به صرفه باشد ، ضروری است.

این کار با خرید یک پرینتر همه در یک انجام می شود که می تواند چندین کار را انجام دهد ، از جمله نمابر ، کپی کردن و اسکن اسناد. با استفاده از یک دستگاه چند منظوره تعداد دستگاههایی که باید به آن وصل شده و کار کنید کاهش می یابد و باعث کاهش صورتحساب برق و ردپای کربن شما می شود.

راه حل های چاپ نسخه برداری
استفاده از یک چاپگر که گزینه های قابل سفارشی سازی دارد ، به سرعت بخشیدن به فرآیندهای موجود در محل کار کمک خواهد کرد ، زیرا شما قادر خواهید بود دستگاه را دقیقاً به روشی که می خواهید تنظیم کنید.

این امر همچنین باعث می شود تا بتوانید پرینتر را به ساده ترین شکل ممکن کار کنید ، و این امکان را به شما می دهد تا روی بیماران خود تمرکز کنید.

پشتیبانی مشتری استثنایی
از آنجا که یک چاپگر نسخه اصلی این قسمت اساسی در فضای کاری ارائه دهنده خدمات بهداشتی است ، اگر این دستگاه مشکلاتی را تجربه کند ، مهم است که این مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

به همین دلیل انتخاب دستگاهی با تولید کننده مشهور برای پشتیبانی مشتری آنها بسیار مهم است.

ویژگی های دزدگیر
چند دستگاه انتخابی این امکان را دارند که از سینی های کاغذی اضافی دیگری استفاده کنند که به خصوص برای چاپ نسخه های FP10 D (دندانپزشک) و FP10HP (بیمارستان) طراحی شده است.

نمونه ای از این قدرتمند Kyocera ECOSYS P2040dn ، که توسط NHS برای توانایی چاپ نسخه ای که دارای آن است ، بسیار توصیه می شود.

با افزایش حجم نسخه در سال نسبت به سال ، ضروری است که دستگاه های مورد استفاده در تهیه این اسناد از اعتبار و ارزش پول خوبی برخوردار باشند. این حداقل نیاز برای مشاغل مراقبت های بهداشتی است.