چاپگر پلاتر چیست؟

آشنایی با اسکنر سه بعدی
آوریل 19, 2020
بهترین چاپگرهای قابل حمل عکس سال 2020
آوریل 19, 2020

چاپگر پلاتر چیست؟

دانستن اینکه به فناوری چاپ ویژه احتیاج دارید می تواند بسیار زیاد باشد. نه تنها باید دقیقاً از چه نوع چاپگری استفاده کنید ، بلکه باید آنچه را که چاپگر لازم دارید را مشخص کنید تا بتوانید انجام دهید! برای شروع کار در درک نیازهای چاپی خود ، ما به دنبال چاپگرهای پلاتر هستیم تا به شما کمک کند تا بفهمید در چه مشاغلی می توانند به بهترین وجه خدمت کنند ، چرا یک چاپگر ویژه می تواند کمک کند و گزینه های امروز شما در بازار چیست.

دانستن اینکه به فناوری چاپ ویژه احتیاج دارید می تواند بسیار زیاد باشد. نه تنها باید دقیقاً از چه نوع چاپگری استفاده کنید ، بلکه باید آنچه را که چاپگر لازم دارید را مشخص کنید تا بتوانید انجام دهید! برای شروع کار در درک نیازهای چاپی ، به دنبال چاپگرهای پلاتر هستیم تا به شما کمک کند تا بفهمید در چه مشاغلی می توانند به بهترین وجه خدمت کنند ، چرا یک چاپگر ویژه می تواند کمک کند و گزینه های امروز شما در بازار چیست.
چاپگر پلاتر چگونه کار می کند؟

امروزه ممکن است یک چاپگر پلاتر نیز بشنوید که از آن به عنوان چاپگر فنی ، CAD و GIS با فرمت بزرگ استفاده می شود. این پرینتر است که از یک قلم ، مداد یا نشانگر برای ترسیم چندین خط بر روی صفحه استفاده می کند تا تصاویر دقیق و تیز ایجاد کند.
تفاوت بین چاپگر استاندارد و چاپگر پلاتر چیست؟

یک چاپگر سنتی از یک تونر برای چاپ چندین نقطه جوهر روی کاغذ یا ماده مورد استفاده استفاده می کند. این می تواند خطوط مستقیم را آنطور که ممکن است لازم باشد روشن و روشن نکند. یک چاپگر پلاتر ، در استفاده از ابزاری دقیق مانند مداد ، و سپس چاپ در خطوط بسیار دقیق تر است.

علاوه بر این ، از یک چاپگر پلاتر می توان برای چاپ انواع متنوعی استفاده کرد ، نه فقط کاغذ. هرچه نیاز شما باشد ، یک چاپگر پلاتر می تواند چیزهایی مانند تخته سه لا ، آلومینیوم ، مقوا یا پلاستیک را چاپ کند.

به همین دلیل ، می فهمید که چاپگرهای پلاتر نسبت به چاپگرهای استاندارد بزرگتر هستند ، بنابراین برای اینکه بتوانید چاپگر خود را تهیه کنید ، باید فضای مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.
چه کسی از چاپگرهای پلاتر استفاده می کند؟

صحت و سقم چاپگر پلاتر بدان معنی است که برای چاپ در نقشه ها و طراحی های ساختمان ایده آل برای استفاده در صنعت معماری است. چاپگرهای با فرمت بزرگ همچنین امکان چاپ کامل روی یک صفحه کاغذ را می دهند. چاپگرهای پلاتر وضوح بسیار بالایی را حفظ کرده و آنها را برای اسنادی که نیاز به اطمینان و صحت ناخوشایند دارند ، ایده آل می کنند. به همین دلیل ، همچنین چاپگرهای پلاتر را پیدا خواهید کرد که در صنایع مهندسی و ساخت نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
چه گزینه های چاپگر پلاتر دارم؟

ما طیف گسترده ای از چاپگرهای پوستی با فرمت بزرگ را در اختیار شرکت های بزرگ با نام HP ، Epson و Canon قرار می دهیم. در اینجا سه ​​مورد از علاقه مندی های ما را برای شما در هنگام شروع جستجوی خود در نظر گرفته ایم:

HP Designjet T830

چاپگر 36 اینچی جمع و جور ، این یک چاپگر قوی است که برای ماندگاری ساخته شده است. حتی اگر بخواهید آن را در یک سایت ساخت و ساز قرار دهید ، از آن برای محافظت در برابر گرد و غبار و گرد و غبار استفاده شده است. این فقط 25 دقیقه با استفاده از نقشه های خط A1 را چاپ می کند ، و این باعث می شود یکی از سریعترین چاپگرهای اطراف باشد. یک اتصال Wi-Fi داخلی نیز وجود دارد به این معنی که می توانید آن را در هر کجا که مناسب تر است قرار دهید.

Epson SureColor SC-T7200

این یکی دیگر از پرینتر پلاترهای پر سرعت است که تصاویر دقیق مورد نیاز شما را تولید می کند. این می تواند چاپ A1 را فقط در 28 ثانیه تولید کند ، همچنین دارای HDD 320 گیگابایتی است ، بنابراین لازم نیست قبل از صف دوم ، یک کار را تمام کنید. همچنین از جوهر پیگمنت UltraChrome XD Epson برای تولید خطوط کاملاً واضح و سیاه استفاده می کند.

Canon imagePROGRAF iPF825

برای پرطرفدارترین کار CAD و GIS این چاپگر ایده آل است. اینچ 44 اینچ است ، بنابراین می تواند روی مواد بسیار بزرگ چاپ کند اما همچنین با چاپ A1 در 24 ثانیه سریع قابل چاپ است. این چاپگر ایده آل برای مشاغل جدید ، یک عملکرد حسابداری داخلی نیز دارد که به شما امکان می دهد هزینه های خود را در هر چاپ و پولی که برای چاپگر خود خرج می کنید ، دقیقاً ردیابی کنید. همچنین حالت اقتصادی دارد که در آن می توانید از جوهر کمتری برای صرفه جویی در هزینه استفاده کنید.