بهترین چاپگرهای قابل حمل عکس سال 2020

چاپگر پلاتر چیست؟
آوریل 19, 2020
روشن بودن چراغ تونر در پرینتر ۱۳۲۰
آوریل 21, 2020

بهترین چاپگرهای قابل حمل عکس سال 2020

در حالی که اکثر عکسهای ما اکنون در تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا ابر ما قرار دارند ، هنوز هم خوب است که یک عکس فیزیکی داشته باشید که می توانید در یخچال آویزان کنید یا یک آلبوم عکس بگذارید. گزینه های بسیاری برای چاپ عکس ها وجود دارد – از جمله پرینتر های چند منظوره بزرگ ، پرینتر های لیزری و کیوسک در داروخانه محلی شما. سپس ، چاپگرهای قابل حمل عکس وجود دارد. آنها قادر به تولید چاپ با کیفیت برتر ، بر روی سرعت و با سرعت سریع رعد و برق هستند.

پس از آزمایش ، شش مدل مختلف ، دریافتیم که جیب Prynt (در آمازون با قیمت 101.99 دلار در دسترس است) بهترین پرینتر عکس قابل حمل است که دارای تصاویر با کیفیت و بهترین قابلیت حمل است. با این وجود ، اگر تحرک و اندازه چاپگر برای شما از اهمیت کمتری برخوردار است ، ما متوجه شدیم که چاپگر عکس جمع و جور بی سیم Canon Selphy CP1300 چاپهایی با کیفیت حتی بهتر را ایجاد می کند.

اکثر پرینترهای جدید آنقدر کوچک هستند که می توانند در دست شما جای بگیرند. آنها چاپ های کوچکتر — 2 3 3 اینچ را نسبت به چاپ های استاندارد 4 6 6 یا 5 7 7 اینچی که در چاپگر رومیزی مشاهده می کنید ، تولید می کنند.

برای تلفن های همراه امروزی ، تلفن های هوشمند ، برنامه تلفن همراه و رایانه های لوحی ، جمعیت وسواس خود ، چاپ های کوچکتر به جای قرار دادن در یک آلبوم عکس به اشتراک گذاشته شده است. بیشتر چاپ ها شامل پشتیبان استیکر است ، به عنوان مثال می توانید آنها را به عنوان مثال به یک دیوار یا داخل یک قفل بچسبانید. علاوه بر این ، می توانید مواردی مانند مرز ، متن و برچسب های خنده دار اضافه کنید – دقیقاً مانند آنچه که در Instagram یا Snapchat انجام می دهید.

نکته منفی این چاپگرهای کوچک این است که آنها قادر به انجام بسیاری از کارهایی نیستند که انتظار داریم چاپگرهای تمام اندازه انجام شود: چاپ اسناد با جوهر سیاه و سفید و رنگی ، انجام عکسهای با فرمت گسترده یا ایجاد اسکن و کپی.

لیست چاپگرهای ما برای انتخاب شش مدل از Canon ، HP ، Kodak ، Polaroid و Prynt قرار گرفته است. ما دو چاپگر را در خود جای داده ایم که از آنجا که هنوز چاپگرهای اندازه استاندارد از آنها کوچکتر هستند ، تصاویر 4×6 اینچی را تولید می کنند.

اینها بهترین چاپگرهای کوچک عکس هستند که به ترتیب رتبه بندی کردیم:

Prynt Pocket
Canon Selphy CP1300
Kodak Mini 2 Instant Photo Printer
Fujifilm Instax Share SP-3 SQ
Polaroid ZIP Mobile Photo Printer
HP Sprocket 100
Kodak Photo Printer Dock