پرینترهای اچ پی

چگونه از کارتریج پرینتر خود نگهداری کنیم
مارس 14, 2020
پرینتر جوهرافشان برای چاپ عکس
مارس 14, 2020

پرینترهای اچ پی

پرینتر های hp
پرینترهای اچ پی که امروزه بخش بزرگی از بازار فروش پرینتر را به خود اختصاص داده اند , محصول تولید شده در شرکت خوشنام و مطرح HP میباشند که یک شرکت چند ملیتی است و مرکز آن در کالیفرنیای امریکا قرار دارد.شرکت اچ پی معروف به هیولت پاکارد ( نام دو بنیان گذار شرکت) یک کمپانی آمریکایی است که فعالیت آن در زمینه ی تکنولوژی و فناوری اطلاعات می باشد و تقریبا در بیشتر کشورهای جهان فعال است.پرینترهای hp جزء پرفروش ترین و با کیفیت ترین پرینترهای بازار ماشین های اداری میباشد. این پرینترها از لحاظ تنوع و کیفیت توانسته است نظر خریداران را به خود جلب کند و تقریبا جوابگوی هر نوع سلیقه با زمینه های کاری و شغلی متفاوت میباشد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی نحوه ساخت و کاربری پرینترها نیز دچار تغییر و تحول شده است و میتوان گفت که شرکت hp در این زمینه توانسته است پیشرفت های قابل توجهی را به دست آورد.در این زمینه شرکت اچ پی طیف وسیعی از مدل های گوناگون پرینتر را تولید و روانه بازار کرده است . از ویژگی های قابل ذکر در پرینترهای اچ پی را میتوان کاربری آسان و کم هزینه بودن مواد مصرفی به کار رفته در آن ها ذکر کرد. کار کردن با پرینتر اچ پی راحت بوده و مواد مصرفی آن ها به وفور در بازار موجوداست.

انواع پرینتر اچ پی
بسته به اینکه زمینه کاری و فعالیت شما در چه زمینه ایی میباشد , انواع پرینتر hp در طرح ها و ویژگی های مختلف تولید و روانه بازار شده اند . این تنوع در ساخت نه تنها در برند اچ پی بلکه در سایر برندهای دیگر هم به چشم میخورد و دلیل آن هم نیاز مصرف کنندگان و تنوع زمینه های شغلی میباشد . اگر شما نیاز به گرفتن چاپ متنی از اسناد و مدارک دارید باید از پرینترهای مخصوص این کار استفاده کنید . سرعت چاپ , کیفیت چاپ , توان کاری ماهانه پرینتر , چاپ اشکال گرافیکی و تصاویر و سایر موارد مشابه , از جمله عوامل تولید و ساخت مدل های مختلف چاپگرها میباشد . تصویر بالا مربوط به پرینتر اچ پی مدل m28a میباشد که از پرینترهای چند کاره اچ پی میباشد و با اقبال خوبی از طرف خریداران مواجه شده است .

پرینتر جوهر افشان
این مدل از پرینترهای hp را میتوان در رده پرینترهای ارزان قیمت اچ پی قرار داد . پرینترهای جوهرافشان مناسب برای کسانی است که قصد دارند از تصاویر و اشکال گرافیکی خود نسخه چاپی تهیه کنند . وجود سه رنگ اصلی جوهر ها به همرا جوهر مشکی , تصاویر رنگی و با کیفیتی را ارائه میدهند . هر چند که قیمت اولیه پرینتر جوهر افشان ارزان میباشد اما هزینه ی تهیه و خرید مواد مصرفی آن میتواند قابل توجه باشد . لازم به ذکر است که در صورت استفاده نکردن طولانی مدت از پرینتر , جوهر کارتریج آن ها خشک میشود و باید اقدام به تعویض جوهر کارتریج آن نمایید . پرینتر اچ پی مدل 2130 از پرینترهای جوهر افشان شرکت اچ پی میباشد.

پرینتر لیزری اچ پی
پرینترهای لیزری اچ پی با قیمت بالاتری نسبت به سایر پرینترهای اچ پی به فروش میرسند و علت آن هم کیفیت بالای چاپ و قیمت بالای مواد مصرفی به کار رفته در آن ها میباشد . پرینترهای لیزری برای چاپ اسناد و مدارک متنی گزینه بسیار مناسبی هستند و برای ادارات و مشاغلی که احتیاج به گرفتن پرینت و چاپ به تعداد زیاد در طول روز هستند یک پرینتر ایده آل محسوب میشود. علاوه بر توان کاری بالا سرعت بالای چاپ هم در پرینترهای لیزری حرف اول را میزند. پرینترهای لیزری برای چاپ متن از پودری به نام تونر استفاده میکنند که همه نوع چاپی را با کیفیت بالا انجام میدهند.