نحوه صرفه جویی در مصرف انرژی هنگام استفاده از چاپگر

علائم هشدار دهنده که ممکن است نیاز به چاپگر جدید داشته باشید
جولای 7, 2020
Kyocera-printer
بررسی Kyocera ECOSYS FS-C8520MFP
جولای 8, 2020

نحوه صرفه جویی در مصرف انرژی هنگام استفاده از چاپگر

در یک محل کار شلوغ و پر سرعت ، استفاده از تکنیک های انرژی در مصرف صرفه جویی بسیار ساده است.
اگرچه ممکن است اینها بی اهمیت به نظر برسند ، در دراز مدت همه آنها می توانند مقدار قابل توجهی از حساب شما را اضافه کنند و میزان انرژی شما را افزایش دهند. این پول تلف شده نه تنها است ، بلکه اثرات بسیار منفی بر محیط زیست نیز خواهد گذاشت.

ممکن است در ابتدا انرژی لازم برای هدر رفتن را به چاپگرهای اداری خود نسبت ندهید. با این وجود چندین مرحله برای کاهش میزان توان مورد استفاده خود و محافظت از پوندهای گرانبهای شما وجود دارد.

در ادامه بخوانید تا لیست نکات صرفه جویی در مصرف انرژی در چاپگر را کشف کنید ، که می توانید برای یک دفتر سبزتر و کارآمدتر به کار بگیرید.

از دکمه پاور روی جوهر افشان استفاده کنید

ممکن است فکر کنید که وصل کردن چاپگر خود هنگام استفاده از آن برای مدت زمان کمی ممکن است یک روش عالی صرفه جویی در مصرف انرژی باشد. به نظر می رسد این امر منطقی است ، زیرا شما از برق به هیچ وجه از طریق پرینتر خود جلوگیری می کنید.

با این حال ، با دستگاه های جوهرافشان خاص مانند چاپگر Epson ، ایده بهتر است که دستگاه را به برق وصل کرده و از دکمه پاور استفاده کنید. دلیل این است که ، هنگامی که به سیستم وصل شوید ، یک جوهر افشان به طور خودکار فرآیند تمیز کردن را طی می کند.

درصورتیکه بخواهید چاپگر خود را برای مدت طولانی ترک کنید ، این امر صدق نمی کند. بهترین گزینه شما در این حالت جدا کردن دستگاه تا زمان بازگشت است.

حالت های صرفه جویی در مصرف برق

برخی از تولید کنندگان چاپگر چاپگرهایی با حالت خواب و بیدار شدن خودکار تولید می کنند که در طی دوره عدم فعالیت دستگاه شما به مصرف انرژی کمتری کمک می کند.

در حالی که ممکن است به دلیل فکر کردن دستگاه شما در سنین بالا ، این گزینه را کنار بگذارید تا بعد از حالت خواب دوباره فعال شود ، گزینه هایی برای مبارزه با این گزینه وجود دارد.

چاپگرهای HP در انگلستان وجود دارند که به طور ویژه تولید شده اند و تنها پس از ورود به حالت صرفه جویی در برق ، مقدار کمی از وقت صرف می کنند تا دوباره چاپ کنند. این بدان معنی است که شما می توانید با موفقیت صرفه جویی کنید ، بدون اینکه روی بهره وری در دفتر خود تأثیر منفی بگذارد.

چاپگرهای چند منظوره

اگر دستگاه های بی شماری دارید که به طور مداوم در دفتر خود استفاده می کنید ، این می تواند تأثیرات بزرگی بر روی صورتحساب انرژی و ردپای کربن شما داشته باشد.

انتخاب چاپگر چند منظوره با مصرف کم انرژی (MFP) به این معنی است که شما فقط نیاز به اجرای یک دستگاه دارید که بتواند کارهای اداری مانند نمابر ، اسکن و کپی را انجام دهد. این باعث صرفه جویی در انرژی ، نه تنها در چاپگر ، بلکه در کل دفتر شما می شود.

علاوه بر این ، MFP ها می توانند درهم و برهمی دفتر را تا حد زیادی کاهش دهند ، که محیط کاری دلپذیر تری فراهم می کند. برای بهبود بیشتر این ، یک پرینتر بی سیم سامسونگ می تواند نیاز به سیمهای در حال ردیابی را برطرف کند ، نه تنها ظاهر بهتری را ارائه می دهد بلکه خطرات کمتری را در محل کار شما ایجاد می کند.

آنجا آن را دارید. با پیروی از این راهنما ، باید تأثیر قابل توجهی در مصرف برق دفتر خود مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپگرهای کم مصرف و پیدا کردن وسیله ای مناسب برای شما ، در صورت تمایل با تیم متخصصان ما که قادر به کمک به شما هستند تماس بگیرید.