علائم هشدار دهنده که ممکن است نیاز به چاپگر جدید داشته باشید

Ghosting Printer چیست؟
ژوئن 27, 2020
نحوه صرفه جویی در مصرف انرژی هنگام استفاده از چاپگر
جولای 8, 2020

علائم هشدار دهنده که ممکن است نیاز به چاپگر جدید داشته باشید

متأسفانه ، مانند اکثر فناوری ها ، چاپگرها برای همیشه دوام ندارند.

خرید یک چاپگر جدید می تواند یک تصمیم بزرگ باشد ، بنابراین قابل درک است که شما ممکن است سعی کنید آن را برای مدت زمان طولانی خاموش کنید. با این حال ، اگر می خواهید چاپهای چاپی با کیفیت مناسب را حفظ کنید ، در بعضی از مواقع مجبور خواهید بود که به یک دستگاه جدید ارتقا دهید.

به سختی می توان گفت که چاپگر شما به سادگی دارای یک روز تعطیل است ، یا این روز به راحتی روز رستاخیز است. برای اینکه تصمیم شما کمی ساده تر شود ، لیستی از علائم هشدار دهنده را گردآوری کرده ایم تا بدانید چاپگر شما در آخرین پاهای خود است.

در ادامه بخوانید تا ببینید آیا ممکن است نیاز به جستجوی دستگاههای جدید داشته باشید:

لکه دار شدن و خونریزی
درست است که اینها مشکلات عادی چاپگر هستند و لزوماً به معنای قطع کار دستگاه شما نیستند.

لکه دار شدن و خونریزی می تواند ناشی از چندین مسئله باشد ، مانند وارد کردن کاغذ به اشتباه یا مشکلی در کارتریج های جوهر شما.

با این حال ، اگر مواد مصرفی خود را تعویض کرده اید و مشکل همچنان ادامه دارد ، ممکن است لازم باشد که به مدل جدیدتری ارتقا پیدا کنید.

اگر چاپگرهای چاپی برای تجارت شما مهم هستند ، شاید ایده خوبی باشد که یک دستگاه پرینتر لیزر Epson با کیفیت بالا را برای دستگاه بعدی خود در نظر بگیرید. این در شرایطی است که یک چاپگر لیزری با استفاده از تونر و نه جوهر چاپ می کند ، که احتمال خونریزی را حتی بیشتر کاهش می دهد.

سر و صدای زیاد
کاملاً طبیعی است که چاپگرها هنگام کار ، مقدار کمی نویز ایجاد کنند.

با این حال ، اگر متوجه شده اید که دستگاه شما نسبت به حد معمول نویز بیشتری می کند ، این می تواند یک علامت هشدار دهنده باشد. برخی از سر و صداهای خاصی که باید به آنها توجه کرد گول زدن و پرتاب کردن است ، زیرا این موارد می تواند حاوی مسائل ریشه ای و عمیق باشد که می تواند منجر به نقص در چاپگر شود.

اگر دستگاه شما از نظر جسمی در حال جابجایی است ، این علامت مشخصی است که زمان آن است که به دنبال یک ماشین جدید باشید.

یافتن مواد مصرفی کار سختی است
از آنجا که چاپگرهای جدید تولید می شوند و برای فروش در فروشگاه ها قرار می گیرند ، مواد مصرفی که مصرف می کنند نیز تغییر می کنند.

علامت این که چاپگر شما قدیمی شده است و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد ، اینست که پیدا کردن قطعات مورد نیاز برای اجرای دستگاه شما بسیار دشوار است.

اگر وقت زیادی را برای جستجوی قطعات جایگزین می گذرانید و برای خرید آنها هزینه بالاتری پرداخت می کنید ، این بدان معنی است که شما بخاطر یک نسخه به روزرسانی شده اید.

کمبود توابع
اگر مرتبا اسناد را اسکن ، کپی و چاپ می کنید ، اما هنوز هم با استفاده از دستگاه های جداگانه این کار را انجام می دهید ، قطعاً زمان آن است که یک چاپگر چند منظوره را در نظر بگیرید.

تولیدکنندگان ، مانند سامسونگ ، دستگاه هایی تولید می کنند که می توانند هرکدام از این خدمات را از یک دستگاه ارائه دهند. این می تواند یک سرمایه گذاری عالی برای شما باشد ، زیرا باعث می شود فضای اداری ارزشمندی را آزاد کنید ، همچنین در صورتحساب انرژی صرفه جویی کنید و بهره وری را در دفتر خود افزایش دهید.

اگر دستگاه شما هرکدام از این علائم را نشان می دهد ، می تواند نشان دهد که شما نیاز دارید که دستگاه جایگزینی را شروع کنید. برای کمک به انتخاب چاپگر صحیح برای شما در تماس با تیم متخصص ما که از کمک کردن بیشتر خوشحال می شوید ، در تماس خواهیم بود.