سه راه که چاپگر می توانند زیبایی شناسی و کارآیی اداری را بهبود بخشند

پنج روش برای حفظ جوهر چاپگر و تونر برای کاهش هزینه ها
می 18, 2020
چگونه یک چاپگر می تواند به شما در راه اندازی مشاغل جدید کمک کند
می 18, 2020

سه راه که چاپگر می توانند زیبایی شناسی و کارآیی اداری را بهبود بخشند

A mess of wires underneath a desk. Note to inspector: all codes on the cable are generic. Brand specific codes have been removed.

یک دفتر غیرمشکل یا ضعیف اداره می تواند کارهایی غیر از تحریک کارکنان انجام دهد.

داشتن یک دفتر به هم ریخته ، نیاز به دستگاه های پله ای یا صرفاً داشتن دیوارهای پررنگ و پررنگ ، می تواند منجر به عدم ایجاد انگیزه ، بهره وری شود و یا تصویر بدی را به مشتریانی که برای جلسات وارد می شوند ، بدهد. بنابراین ، اگر خود را در این شرایط پیدا کرده اید ، هر چه زودتر کاری در مورد آن انجام دهید ، بهتر است.

در اینجا نحوه چاپگر می تواند به شما کمک کند تا از بروز این سقوط جلوگیری کرده و ظاهر و کارآیی دفتر شما را بهبود بخشد.

خارج از دید
قرار دادن دستگاه های خود در مرکز دفتر شما می تواند فضای گرانبهایی را به خود اختصاص داده و احساس بی نظمی به محیط کار شما بخشد.

سرمایه گذاری روی یک پرینتر بی سیم می تواند به اصلاح این امر کمک کند و زیبایی منظم تری به اتاق بخشد.

گزینه هایی از قبیل Xerox Phaser-7500DN A3 چاپگر لیزری رنگی را می توان به راحتی از داخل یک فروشگاه و یا یک مکان دیگر دور از دسترس دید ، به این معنی که هیچ ماشین clunky در معرض نمایش نیست.

در کنار این امر ، نیاز به سیمهای دنباله دار را در اطراف مطب برطرف می کند ، که نه تنها می تواند یک چشم انداز باشد بلکه یک خطر ایمنی نیز محسوب می شود.

برهم و برهم زدن
آوردن یک پرینتر چند منظوره مانند Lexmark CX317DN یا این پرینتر لیزری سامسونگ CLX-6260FW به داخل دفتر به این معنی است که برای انجام هر کار تنها به یک دستگاه نیاز خواهید داشت.

داشتن چاپگر و دستگاه کپی در یک دستگاه به جای چندین دستگاه مختلف باعث می شود فضای اطراف مطب برای ذخیره سازی یا تزئین کردن بیشتر شود.
به عنوان یک جایزه اضافی ، هزینه های برق شما را نیز به حداقل می رساند زیرا دیگر لازم نیست دستگاه های مختلف را در تمام طول روز اجرا کنید.

ایجاد مواد انگیزشی
علاوه بر این به شما وسیله ای برای تهیه نسخه های سخت اسناد و مدارک می دهد ، آوردن یکی از این دستگاه ها به داخل دفتر به معنای این است که می توانید از آن برای چاپ پوستر استفاده کنید و فضای کار را روشن تر کنید.

یک پرینتر با سرعت بالا و با کیفیت بالا می تواند به ایجاد پوسترهای انگیزشی چاپ شده برای دفتر شما کمک کند ، همراه با آگهی ها یا بنرهایی که اطلاعات یا رویدادهای مهم را برجسته می کنند.

دکوراسیون چاپی روشن ، مربوطه می تواند با افزودن برخی از زندگی به دیواره های دفتر دزدگیر شما ، به تقویت انگیزه کمک کند.

استفاده از این توانایی در ایجاد محصولات بازاریابی چاپی برای مصارف خارجی و داخلی نیز از مزایای داشتن یک چاپگر داخلی است. این کار باعث می شود که یک تصویر برند ایجاد شود و کلمه در مورد شغل شما بسیار آسان شود.

روش های زیادی وجود دارد که یک چاپگر می تواند دفتر شما را بهبود ببخشد ، بنابراین اگر این مقاله به شما انگیزه داده است که به آنجا بروید و در یک دستگاه جدید سرمایه گذاری کنید ، در صورت تمایل به فهرست ما بروید.

اگر پرس و جوهای بیشتری در مورد گزینه های چاپگر در دسترس دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اینکه کدام دستگاه به بهترین وجه نیاز شما را برآورده می کند ، احساس کنید امروز با ما در تماس باشید. تیم ما از خبرگان چاپگر همیشه خوشحال است که به هر روشی که می توانیم کمک کنیم.