آیا چاپگرهای لیزری عکس را چاپ می کنند؟

انواع چاپگر
می 17, 2020
بهترین برنامه های چاپ رایگان آندروید و آیفون
می 17, 2020

آیا چاپگرهای لیزری عکس را چاپ می کنند؟

با پیشرفت در فناوری چاپ لیزر ، چاپگرهای لیزری شروع به رقابت کرده و حتی از کیفیت چاپ عکس از همتایان جوهر افشان خود پیشی می گیرند.

چاپگرهای مدرن لیزری چاپ عکس روشن و واضحی را برای کسانی که مایل به تولید چاپ عکس با حجم بالا هستند ، انتخاب مناسبی را ارائه می دهند.

آیا چاپگرهای لیزری می توانند از کاغذ عکس استفاده کنند؟
اما در مورد استفاده از کاغذ عکس با چاپگرهای لیزری چه می توان گفت؟ چاپگرهای مدرن لیزری برای چاپ با استفاده از انواع رسانه ها طراحی شده اند و این به طور فزاینده ای شامل کاغذ عکس براق است.

رسانه های براق هنگام چاپ عکس بهترین نتیجه را ارائه می دهند. امولسیون براق که رسانه را پوشش می دهد ، به عکسهای چاپی اجازه می دهد تا به سطح غنای بیشتری و عمق تصویر برسند ، چیزی که با رسانه های بدون پوشش معمولی امکان پذیر نیست.

اما ، هنگام چاپ عکس های براق با پرینتر های لیزری استفاده از رسانه های براق سازگار با لیزر ضروری است.

رسانه براق سازگار با لیزر به طور خاص برای مقاومت در برابر درجه حرارت بالاتر مورد استفاده در چاپ لیزری طراحی شده است.

در مقایسه با چاپ جوهر افشان که حول قطرات جوهر ریز در داخل کاغذ جذب می شود ، مقایسه می شود ، چاپ لیزر به گرما متکی است تا ذرات تونر میکروسکوپی را از روی بدن فیوز کند.

درجه حرارت بسیار بالاتر که در چاپ لیزر مورد استفاده قرار می گیرد بدین معنی است که رسانه جوهرافشان براق معمولی مناسب نیست.

به همین دلیل انتخاب رسانه براق سازگار با لیزر هنگام استفاده از چاپگر لیزری بسیار مهم است.

بهترین چاپگرهای لیزری برای چاپ عکس
با این حال ، حتی بالاترین کیفیت رسانه چاپ عکس بدون چاپگر مناسب بی فایده است ، بنابراین ، در اینجا بهترین گزینه های ما هنگام انتخاب یک چاپگر لیزری برای چاپ عکس است.

چاپگر لیزری Xerox VersaLink C600DN A4 چاپگر عکس های چشم نواز را با نتایج مداوم تولید می کند.

C600DN با وضوح بالا و ویژگی های امنیتی معیار ، خود را به عنوان یک همه جانبه صالح که در هر خانه یا هر خانه ای در خانه است ، قرار می دهد.

هنگامی که نوبت به ایجاد عکس های A3 با استفاده از چاپگر لیزری می رسد ، پرینتر لیزری رنگی Xerox VersaLink C9000DT A3 نتایج برجسته ای را ایجاد می کند.

با وضوح 1200 x 2400 dpi ، C9000DT شفافیت لازم برای تولید چاپ عکس های دقیق را می دهد.

برای معتبرترین تفریحات عکس ممکن ، C9000DT دارای کالیبراسیون PANTONE است که برای کار در کنار فناوری واقعی Adobe Postscript 3 و Xerox اصلاح تصحیح رنگ استفاده شده است تا حقیقت ممکن را به عکس های زنده ارائه دهد.