بهترین برنامه های چاپ رایگان آندروید و آیفون

آیا چاپگرهای لیزری عکس را چاپ می کنند؟
می 17, 2020
بهترین چاپگرهای بزرگ با قالب بزرگ سال 2020
می 17, 2020

بهترین برنامه های چاپ رایگان آندروید و آیفون

یک چاپگر با اتصال WiFi و Android یا iPhone واقعا می تواند کارهای چاپ منازل و اداری را ساده کند – به شما امکان می دهد سریع و کارآمد چاپ مستقیم از دستگاه های تلفن همراه Android یا iOS خود را انجام دهید.

در اینجا ما به برخی از بهترین برنامه های چاپ رایگان برای دستگاه های تلفن همراه آندروید و آیفون می پردازیم که می توانند به ساده تر شدن روند کار کمک کنند.

برنامه های چاپ رایگان برای اندروید
چاپ Hammermill
برنامه Print Hammermill برای ساده کردن روند چاپ مستقیم از پرونده های ذخیره سازی ابری و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در دستگاه های تلفن همراه ساخته شده است. با اتصال WiFi ، بلوتوث و اتصال USB ، از این برنامه می توان با طیف گسترده ای از مدل های مختلف چاپگر از بزرگترین تولید کنندگان و مارک ها استفاده کرد.

تمام اسناد ، تصاویر ، ایمیل ، پیوست ها و آلبوم های کامل فیس بوک با کمک برنامه قابل چاپ می باشند.

چاپگر
برنامه PrinterOn به شما امکان می دهد تا در سفرهای تجاری و مسافرین تجاری که باید در سفر خود اسناد مهم را چاپ کنند ، چاپ کند تا با استفاده از تلفن یا رایانه لوحی که در سیستم GPS ساخته شده است ، چاپگرهای محلی را فعال کنید. مکان نزدیکترین چاپگر و ارائه راهکارهایی برای یافتن آن می تواند به شما در حل مشکلات اضطراری چاپ در دور بودن از خانه یا محل کار کمک کند.

Cloud Print Plus
Cloud Print Plus می تواند بیش از 1.5 میلیون بار بار از زمان پخش اولیه در سال 2011 برای جابجایی Google Cloudprint بارگیری کند ، به شما کمک می کند تا از چاپگرهای ابری روی چاپگرهای دارای قابلیت WiFi از هر تولید کننده چاپ کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به مدیریت چاپگر مؤثر ، چاپ پیام کوتاه ، چاپ لیست تماس و چاپ صفحه وب اشاره کرد.

این برنامه می تواند به شما در چاپ از فیس بوک و مجموعه ای از خدمات ذخیره سازی ابری از جمله OneDrive ، Dropbox و موارد دیگر کمک کند.

HP Smart (از راه دور چاپگر)
به سادگی دستگاه Android خود را به همان شبکه WiFi به عنوان چاپگر HP وصل کنید و کنترل کامل بر خروجی چاپ شده در دست خود خواهید داشت. برنامه HP Smart Printer Remote با استفاده از یک دوربین با کیفیت بالا که در تلفن همراه یا رایانه لوحی خود ساخته شده است ، برای کاربران با دوربین با کیفیت بالا و با ارزش ترین ، از ارزشمندترین برنامه عکسبرداری و چاپ از راه دور آسانتر می شود.

خدمات چاپ Canon
برنامه جستجوی خدمات Canon Print Android برای جستجوی خودکار چاپگرهای موجود در شبکه WiFi ، برای ساده و ساده کردن روند چاپ از یک برنامه Android از طریق یک چاپگر Canon ساخته شده است. با تمام خطوط برتر محصولات چاپگر Canon سازگار است ، از جمله Pixma ، Maxify و i-SENSYS.

اپسون iPrint
برنامه iPrint که برای استفاده با طیف گسترده ای از چاپگرهای Epson ایجاد شده است ، به کاربران کمک می کند تا مستقیماً از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی متصل به WiFi خود ، فایلها را چاپ و چاپ کنند. برنامه بصری شامل قابلیت اسکن اسناد به طور مستقیم به دستگاه Android شما و بطور شهودی ایمیل برای مخاطبین است – علاوه بر این در صورت استفاده در یک محیط حرفه ای ، یک برنامه مفید است.

چاپ برنامه ها برای iPhone
چاپگر حرفه ای
Printer Pro توسط Readdle به شما امکان می دهد اسناد ، ایمیل ، صفحات وب و موارد دیگر ، همه را بصورت بی سیم از iPhone یا iPad خود چاپ کنید. از فهرست “Open in” در دستگاه های iOS استفاده می کند ، به این معنی که می توانید از هر مکانی که این فهرست ظاهر می شود ، از جمله خدمات آنلاین مانند Dropbox و Google Drive چاپ کنید. این برنامه پرداخت می شود ، اما یک نسخه Lite رایگان به این معنی است که می توانید قبل از خرید امتحان کنید!

چاپ n به اشتراک بگذارید
Print n Share یک برنامه جهانی برای دستگاه های سیستم عامل اپل از جمله آیفون ها ، iPad ها و iMac است. این امکان را به شما می دهد تا مستقیماً از دستگاه خود بر روی طیف عظیمی از چاپگرهای بی سیم چاپ کنید. اسنادی که می توانید چاپ کنید شامل صفحات وب ، ایمیل ، پیوست ، عکس ، موارد کلیپ بورد و موارد دیگر است. همچنین به عنوان یک سند و بیننده PDF و اشتراک کننده آن دو برابر می شود.

PrintCentral Pro
PrintCentral Pro ادعا می کند که بهترین راه حل مدیریت ، انتقال و چاپ فایل برای iPad است. شما می توانید از آن برای چاپ ایمیل ، اسناد ، PDF ها و موارد دیگر برای همه چاپگرها استفاده کنید ، نه فقط آنهایی که دارای AirPrint هستند. حتی به شما امکان می دهد از Apple Watch چاپ کنید و از iPad خود به عنوان سرور شبکه در iMac یا رایانه شخصی خود برای انتقال آسان فایل استفاده کنید.

برادر iPrint و اسکن
اگر یک چاپگر Brother دارید ، بارگیری برنامه رایگان Brother iPrint & Scan برای دستگاه iOS شما بی فایده است. این دستگاه دارای طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته مانند ویرایش اسناد ، نمابر ، و به روزرسانی های وضعیت دستگاه و همچنین یک برنامه چاپ منظم عالی نیز هست. همچنین می توانید از برنامه به عنوان اسکنر استفاده کرده و تصاویر یا اسناد اسکن شده را مستقیماً در دستگاه خود یا یک حساب رسانه همگام سازی اجتماعی ذخیره کنید.

Inkjet چاپ Canon
برنامه چاپ و اسکن رسمی چاپگرهای Canon ، Canon PRINT Inkjet با آیفون ، iPad و iPod Touch سازگار است. شما می توانید با اسکن کردن اسناد و ارسال مستقیم آنها به چاپ ، عکس ، PDF ، اسناد Office و موارد دیگر را در هر چاپگر سازگار Canon چاپ کنید و همچنین بتوانید از دستگاه خود به عنوان دستگاه کپی استفاده کنید. در صورت داشتن چاپگر Canon ، برنامه چاپ مناسب است.

اپسون iPrint
Epson iPrint به شما امکان چاپ مستقیم از هر جای دنیا در چاپگر Epson را می دهد. چاپ عکس ، ایمیل ، صفحات وب ، پرونده ها ، PDF ها و موارد دیگر از iPhone ، iPad یا iPod Touch و همچنین بررسی وضعیت چاپگر و میزان جوهر ، اسکن اسناد و حتی خرید جوهر و سایر مواد مصرفی به طور مستقیم از برنامه.

HP هوشمند
طیف عظیمی از اسناد و انواع دیگر فایلها را از دستگاه iOS خود با HP Printer که قبلاً با نام HP All-in-One Remote Remote شناخته می شد ، چاپ و اسکن کنید. اگر چاپگر HP دارید ، که بسیاری از افراد این کار را انجام می دهند ، HP Smart یک انتخاب عالی برای چاپ رایگان آیفون ها است. دارای یک رابط تمیز و ساده است که با ویژگی های عالی و سازگاری جفت می شود.