چرا همیشه باید محصولات چاپگر خود را بازیافت کنید

نحوه رفع مشکلات با چاپ PDF
ژوئن 2, 2020
Ghosting Printer چیست؟
ژوئن 27, 2020

چرا همیشه باید محصولات چاپگر خود را بازیافت کنید

Green maple leaf with recycle symbol, lying on wooden background

در یک دفتر شلوغ و پر سرعت ، این احتمال وجود دارد که بتوانید مقدار قابل توجهی از مواد مصرفی پرینتر را در طول سال بدست آورید ، و در برخی موارد ، در طول راه ، یک چاپگر را دریافت کنید.

با این حال ، اگر کالاهای مصرفی قدیمی خود را به درستی از بین نبرید ، می تواند اثر منفی بر کربن دفتر شما و رفاه محیط زیست بگذارد.

اگر از مواد مصرفی پرینتر زیادی استفاده می کنید و مطمئن نیستید که روش دفع شما از نظر محیط زیست سازگار باشد ، دلایلی مهم ذکر کرده ایم که شما همیشه باید محصولات چاپگر خود را دوباره بازیابی کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای بازیافت چاپگر و اینکه چرا باید اطمینان حاصل کنید که دفتر شما از استفاده مناسب از تجهیزات بازیافت در دسترس است ، در ادامه بخوانید:

طرح های موجود
در حال حاضر طرح های بازیافت زیادی وجود دارد ، از تولیدات قانونی مانند HP.

این طرح ها به شما امکان می دهند تا هر کارتریج تونر جوهر یا لیزری را که ممکن است داشته باشید ، از هر تولید کننده بزرگ ، از جمله کارتریج های سامسونگ ، بدون هیچ گونه هیاهو و سردرگمی ، به راحتی بازیافت کنید.

انتخاب استفاده از یکی از این طرح ها باعث آرامش خاطر شما خواهد شد که هیچ یک از این مواد به محل دفن زباله نمی روند و شما برای دفع آنها روشی عاری از گناه انتخاب کرده اید.

کم هزینه
برخی از روش های دفع مانند طرح بازیافت HP و بسیاری دیگر از برنامه های بازیافت کارتریج پرینتر کاملاً رایگان بوده و به راحتی بصورت آنلاین انجام می شود.

این یک گام بزرگ برای آسان تر بازیافت چاپگر است ، زیرا این بدان معنی است که هیچ هزینه اضافی برای دفتر وجود ندارد و این امر بر بهره وری در محل کار شما تأثیر نمی گذارد ، همانطور که حداقل زمان از روز کاری شما خارج است.

با توجه به اینکه این طرح ها رایگان هستند ، دیگر هیچ بهانه ای برای عدم بازیافت کالاهای چاپگر شما وجود ندارد!

یک دفتر سبزتر
اطمینان از استفاده مجدد از کارتریج های تونر و چاپگر ، بجای ریختن آنها با زباله های معمولی ، به یک دفتر بسیار دوستانه سازگار با محیط زیست منجر می شود – کاری که می توانید به آن افتخار کنید.

کاهش میزان زباله هایی که برای دفن زباله ارسال می کنید ، رد کربن شما را به شدت کاهش می دهد ، و این بدان معنی است که می توانید بدون احساس گناه در مورد دفع ، همچنان به استفاده از محصولات چاپگر ادامه دهید.

جفت کردن این گزینه سازگار با محیط زیست با سایر اقدامات سبزتر ، مانند استفاده از کاغذ بازیافت شده برای یادداشت های کتبی و خاموش کردن چراغ ها هنگام استفاده از آنها ، باعث بهبود وضعیت محیط زیست دفتر شما خواهد شد. در کنار این ، این نیز یک نمونه خوب برای همکاران شما خواهد بود ، و شاید آنها را ترغیب به یک سبک زندگی سبز تر کنند.

همانطور که مشاهده می کنید ، برای بازیافت کالاهای چاپگر شما مزایای زیادی وجود دارد ، و روش های بسیاری برای انجام این کار بدون صرف هزینه یا وقت غیر ضروری وجود دارد. همچنین این یک روش عالی عالی برای کمک به مشاغل شما در رسیدن به اهداف و تعهدات سبز خود است.