نکات برتر برای چاپ روی کارت ضخیم

چگونه سطح جوهر/تونر چاپگر خود را بررسی کنید
می 17, 2020
راهنمای تولید کنندگان چاپگر
می 17, 2020

نکات برتر برای چاپ روی کارت ضخیم

انواع مختلف رسانه ای هنگام چاپ کارت وجود دارد ، بنابراین بسیار مهم است که همیشه قبل از تلاش برای چاپ ، بررسی کنید که چاپگر شما چه کاری می تواند انجام دهد. این امر از بروز هرگونه مشکلی در مورد چاپگر یا هرگونه چاپ نادرست جلوگیری می کند.

مشکلات چاپ کارتن مشترک
بسیاری از چاپگرهای شما قادر به رسیدگی به انواع کاغذهای ضخیم نیستند ، بنابراین اگر مطمئن نیستید همیشه توصیه می کنیم مشخصات را مطالعه کنید ، مستندات را بخوانید یا با یک متخصص صحبت کنید. استفاده از رسانه اشتباه می تواند باعث ایجاد مشکل شود یا در بدترین حالت به داخل کشور آسیب برساند. باید دقت کنید چاپگر شما از چه نوع رسانه ای پشتیبانی می کند و حداکثر وزن رسانه چیست. اگر رسانه شما خیلی ضخیم است ، می تواند باعث انسداد کاغذ شود زیرا چاپگر قادر به اداره آن نیست.

چاپگر شما فقط می تواند با استفاده از یک سینی خاص یا بعضی اوقات با یک فید دستی ، کاردستی را کنترل کند ، استفاده از یک سینی اشتباه همچنین می تواند باعث ایجاد انسداد یا اشتباه شود. همیشه بهتر است که از چرای کاغذ غافل نشوید ، بعضی از چاپگرها فقط یک بار اجازه می دهند یک ورق را تحویل دهند ، اما از آنجایی که وسایل ضخیم ضخیم تر از رسانه های استاندارد هستند همیشه بهتر است که مطمئن شوید فضای کافی را رها نمی کنید. اطمینان حاصل کنید که رسانه شما خراشیده یا پاره نشده است زیرا این امر می تواند هنگام چاپ مشکل ایجاد کند.

توصیه می کنیم از قبل تست چاپ را انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که فقط از یک ورق از رسانه سنگین خود استفاده کرده و ابتدا چاپگر را آزمایش کنید ، نه اینکه کل سینی را بارگیری کنید و سند خود را برای چاپ ارسال کنید. اطلاعات زیادی در تنظیمات درایور چاپگر شما وجود دارد که ارزش جستجو و درک آن را دارد. در اینجا می توانید نوع رسانه ای را که استفاده می کنید انتخاب کنید تا بتوانید چاپگر را قبل از چاپ به درستی تنظیم کنید.

نحوه چاپ روی کاغذ / قلاده ضخیم
1. سند خود را باز کرده و File> Print را انتخاب کنید.
2. قبل از ارسال سند خود برای چاپ ، Properties را انتخاب کنید که تنظیمات درایور چاپگر شما را باز کند.
3. برگه تنظیمات Paper را بیابید ، این امکان را به شما می دهد تا انواع رسانه های مختلفی را انتخاب کنید که چاپگر شما قادر به انجام آن است.
4. نوع مقاله خود را انتخاب کنید. (Cardstock ، Cardstock براق و غیره)
5- از صحت سایر تنظیمات ، مانند کیفیت و اندازه کاغذ اطمینان حاصل کنید.
6. روی OK> چاپ کلیک کنید