نکات برتر برای بهبود استراتژی بازاریابی در چاپ

چگونه یک چاپگر می تواند به شما در راه اندازی مشاغل جدید کمک کند
می 18, 2020
راهنمای گسترده ای برای چاپگرهای فرمت برای صنایع گرافیکی
ژوئن 2, 2020

نکات برتر برای بهبود استراتژی بازاریابی در چاپ

Newspaper

با توجه به جنبه های بسیاری از شرکت های رسانه ای که به صورت دیجیتالی می روند ، می توان به راحتی از استراتژی بازاریابی چاپ خود غافل شد و تمام انرژی خود را بصورت آنلاین متمرکز کرد.

با این حال ، هنگامی که این کار به کار خود ادامه می دهد ، مردم هنوز چیزهای مادی مانند کارت ویزیت ، خبرنامه و بروشور را دوست دارند زیرا به عنوان یادآوری جسمی عمل می کنند که کمتر به راحتی فراموش می شوند.
یک بروشور حرفه ای می تواند تفاوت زیادی بین مشتری بالقوه در انتخاب کسب و کار یا یک رقیب شما ایجاد کند. همچنین نشان می دهد که تجارت شما مایل است برای جذب مشتری جدید تلاش کند.

اگر هنوز در مورد قرار دادن کمی کار اضافی در مواد بازاریابی فیزیکی خود حصار ندارید ، به همین دلیل است که چاپ هنوز بازده خوبی را به همراه دارد و دلایلی که باید برای سرمایه گذاری در یک ماشین در نظر بگیرید:

موجب صرفه جویی در پول می شود
در ابتدا ممکن است فکر کنید که هزینه کردن هر مقدار بودجه برای چاپگر جدید هزینه ای طولانی است ، اما این واقعیت ندارد.

یک چاپگر جدید نیازی به هزینه زیادی ندارد ، زیرا پس از هزینه اولیه چاپگر خود ، مبلغ زیادی را در هزینه کارهای برون سپاری صرفه جویی می کنید!

به عنوان یک امتیاز اضافی ، داشتن چاپگر خود در خانه باعث افزایش سرعت و کارایی می شود. به عنوان مثال ، چاپگر لیزری رنگی A3 Xerox مدل 7500N چاپ رنگی 35ppm را ارائه می دهد ، تنها با هفت ثانیه برای چاپ صفحه اول – مفید در هنگام نزدیک شدن مهلت!

تطبیق پذیری
این دستگاه Xerox با داشتن 1200 x 1200 نقطه در هر اینچ (DPI) برای تولید بروشور ، خبرنامه ، جزوه و گزارش ایده آل است. این باعث می شود تا از شرکت های روابط عمومی ، تبلیغاتی یا بازاریابی گزینه خوبی برای استفاده استفاده شود.

از آنجا که چاپگر همچنین قادر به چاپ در A3 است ، می توانید آگهی های بزرگی ایجاد کنید ، که مطمئناً در رویدادهای روابط عمومی تأثیر می گذارند و برای نمایش آن خواستار اقدام مناسب هستند.

کارت پستالها یک ابزار مفید برای تبلیغات شرکت شما هستند زیرا می توانند در هر پنجره مغازه ، پیشخوان فروش ، محل پذیرایی یا درها قرار بگیرند. این امر عموم مردم را به تعامل با تبلیغات شما در زندگی روزمره تشویق می کند.

این بروشور برای شرکتهای بازاریابی ایده آل است ، همانطور که وقتی صحبت در یک زمین صحبت می شود ، چه راهی بهتر برای درگیر کردن مشتریان بالقوه خود نسبت به یک بروشور دارید؟

این امر به عنوان موضوعی فیزیکی عمل می کند که می تواند به آن چه گفته می شود بپردازد و بعد از اتمام زمین ، می تواند به خانه برگردد تا اطمینان حاصل شود که هیچ گونه اطلاعات مهمی فراموش نمی شود.

با بازاریابی مستقیم پستی برخورد کنید
به جای ایمیل دیگری که مخاطبان هدف شما می توانند به سادگی برای یک روز دیگر یا حتی بدتر از آن ارسال کنند ، مستقیماً به یک پوشه نامه های ناخواسته ارسال کنند ، لازم است مستقیماً با آنها برخورد شود.

یک تبلیغ چشمگیر یا اطلاعات مهم باعث می شود که یک نسخه فیزیکی ماندگار شود ، زیرا نمی توان فوراً از بین رفت. این دلیل دیگری است که باعث می شود چاپ چیزی غیر از مرگ باشد.

ماندگار
در حالی که تبلیغات PPC فقط تا زمانی که می پردازید می چرخد ​​و یک پست وبلاگ فقط در بالای صفحه برای مدت طولانی ظاهر می شود ، محتوای چاپی خیلی طولانی تر می شود.

از آنجا که محتوای چاپی چیزی است که می توانید از لحاظ جسمی آن را نگه دارید ، در اطراف خانه یا در کیف خود داشته باشید ، در هر زمان قابل برداشت است. این به شما امکان می دهد برای ماه ها ارزش خود را از این روش بازاریابی استخراج کنید.

چاپگر OKI مدل C823DN می تواند برای این کار مفید باشد زیرا دارای چاپ اتوماتیک دو طرفه است – ایده آل برای خبرنامه یا کارت پستال. اندازه مدل لیزر جمع و جور آن را برای هر دفتر کامل می کند و با 14 ثانیه چاپ صفحه اول و 23 صفحه رنگی در دقیقه ، این برای هر شرکت رسانه ای ضروری است.

امیدوارم این مقاله بینشی در مورد نحوه بازاریابی چاپی هنوز راهی عالی برای پخش کلمه در مورد شغل شما باشد.

اگر به انتخاب چاپگر کمک می کنید تا به شما در دستیابی به این مأموریت کمک کند ، دریغ نکنید که با تیم حرفه ای و دوستانه ما در تماس باشید. ما همیشه بیش از این خوشحال می شویم که بتوانیم به آنچه شما نیاز دارید کمک کنیم.