نرم افزار اتصال از طریق بیسیم برای IOS به پرینتر های Epson P700

رم RAM پرینتر چیست و چه کاربردی دارد؟
می 9, 2020
چاپگرهای جوهر افشان EcoTank Epson بزرگ شده و “حرفه ای” می شوند
می 17, 2020

نرم افزار اتصال از طریق بیسیم برای IOS به پرینتر های Epson P700

گر منتظر پیش نمایش و چاپ از iPad یا iPhone در چاپگر Epson خود با پروفایل های رنگی مناسب برای رسانه خود هستید ، انتظار منتهی شده است. اپسون نسخه ای از نرم افزار چاپ Layout خود را برای موبایل در حال تولید است که چاپ با مدیریت رنگی را برای همه رسانه های دارای پروفایل Epson اضافه می کند. این دلایل به دلایل فنی تنها با دو چاپگر عکس رومیزی حرفه ای با مشخصات گسترده این شرکت ، 13×19 SureColor P700 و 17×22 P900 کار خواهد کرد.

این برنامه برای اولین بار در ماه مه برای iPad در دسترس خواهد بود و پس از آن نسخه iOS در ماه جولای به بازار عرضه خواهد شد. در اوایل ماه مه نیز 799 دلار P700 (حدود 645 پوند یا 1،270 دلار AU) فروخته می شود ، و 1295 دلار P900 یک ماه بعد می آید. اپسون هیچ برنامه ای برای نگه داشتن پیشینیان خود ، P600 و P800 ندارد که با قیمت کمتری برای فروش در دسترس است.

در سیستم عامل iOS یا iPad هیچ مدیریت رنگی در سطح سیستم وجود ندارد. اپل تمام نمایشگرهای خود را تا حد ممکن سازگار می کند و سیستم عامل های تلفن همراه آنها می توانند به sRGB نقشه برداری کنند ، اما بقیه برای برنامه نویسان برای برنامه های خاص مجازات می شوند. بنابراین شما با برنامه های خنثی مطابق با رنگ مانند X-Rite’s ColorTrue به پایان می رسید.

این برای بسیاری از جریانهای کاری مبتنی بر نمایشگر بلکه برای چاپگرها بسیار قابل تحمل است. چاپگرها می توانند دارای پروفایل های مختلف ، هرکدام برای کاغذهای مختلف باشند ، و gamut های رنگی آنها را نمی توان فرض کرد همانطور که می توانید با پایین ترین تقسیم مشترک SRGB. این به خصوص می تواند آزار دهنده باشد زیرا فضای رنگی رایج که برای ویرایش برای چاپ استفاده می شود ، Adobe RGB ، با P3 ، فضای رنگ محبوب محبوب اپل کاملاً همپوشانی ندارد. فاصله های چاپگر در هیچ جایی نزدیک نیست. آنها همچنین به شدت وابسته به رنگ نور هستند زیرا انعکاس پذیر هستند ، مانند نمایشگرها قابل انتشار نیستند.

متأسفانه ، این بدان معناست که شما هنوز هم نمی توانید برای چاپ دقیق رنگ در برنامه های مختلف ویرایش کنید: آنها نمی توانند نمایه های چاپگرها را “ببینند” بکشند تا رنگ ها به درستی روی صفحه نمایش داده شوند ، و iOS واسطه بازی نمی کند. بنابراین راه حل اپسون یک برنامه چیدمان است که می توانید درست قبل از چاپ (از جمله پشتیبانی از سیاه و سفید پیشرفته) با پیش نمایش های دقیق تا حد امکان ، تنظیمات سطح بالایی را انجام دهید. همچنین برای سهام غیر پشتیبانی می توانید رنگ کاغذ را با چشم هماهنگ کنید.

اپسون آن را برای iOS راه اندازی می کند زیرا حداقل اکوسیستم بسته به معنای آن است که می تواند یک پروفایل نمایشگر استاندارد را فرض کند. Android در مقایسه با آنارشی است.

هرچند که این چاپگرها به طور واضح استقبال می کنند. از زمان آخرین بارگذاری اپسون ، چاپگرهای عکس رومیزی SureColor P600 و P800 با ابعاد گسترده را برای همیشه احساس می کند. دو سال پیش من خرید P600 را متوقف کردم زیرا فکر می کردم چاپگر 4 ساله به طور جایگزین جایگزین شود. جواب منفی.

اکنون شش سال گذشته است و سرانجام اپسون چاپگرهای 13×19 و 17×22 را تازه کرد و بسیاری از فناوری ها و ویژگی های جدیدی را که در اکتبر سال 2019 با عرضه کفپوش های کف SureColor P7570 و P9570 ایجاد شد ، ایجاد کرده و همچنین برخی از تغییرات طولانی مورد نیاز را ایجاد کرده است. P700 و P900 جدید:

از نظر جسمی دوباره طراحی شده اند ، با صفحه های لمسی بزرگتر و رد پای کوچکتر. چاپگرها هم اکنون می توانند تنظیمات را ردیابی کرده و کارهای چاپی را انجام دهند.
از تنظیمات فید جدید استفاده کنید. P600 دیگر نیازی به مونتاژهای دست و پا گیر ندارد و P900 اختیاری است. دستگاه برش داخلی هم ندارد.
چاپگرهای Micro Piezo AMC با نسل فعلی را با عکس مجزا و کانالهای سیاه مات – تصویب نکنید!
انتقال به Wi-Fi 5GHz
به یک جوهر UltraChrome Pro10 10 رنگی تغییر دهید ، که جوهر بنفش را اضافه می کند که برای تولید مثل بهتر رنگ ها در غروب آفتاب ، آسمان ، اقیانوس و غیره ، میزان رنگ را حدود 6٪ افزایش می دهد. همچنین از حالت Carbon Black پشتیبانی می کند ، که به طور انتخابی تراکم سیاه را افزایش می دهد. اوه ، و با “روشن سیاه” و “روشن سیاه سیاه” خداحافظی کنید. اکنون آنها معقول تر “خاکستری” و “خاکستری روشن” هستند.
اپسون همچنین میزان کارتریج های جوهر را برای P900 کاهش داده است. کارتریج های کوچکتر هزینه هر میلی لیتر را حفظ می کنند ، اما برای کاهش شوک برچسب و اسکان اکثر افرادی که به ظرفیت بالاتر احتیاج ندارند ، ارزان تر هستند.