نحوه چاپ از تلفن ها و تبلت های سامسونگ

بهترین چاپگرهای بزرگ با قالب بزرگ سال 2020
می 17, 2020
کوچکترین چاپگرهای لیزری
می 17, 2020

نحوه چاپ از تلفن ها و تبلت های سامسونگ

اگر تلفن همراه یا رایانه لوحی سامسونگ دارید ، چند روش مختلف وجود دارد که می توانید برای اتصال به یک چاپگر مانند Samsung Mobile Print App ، Samsung NFC Tap and Print ، Mopria Print و Google Cloud Print استفاده کنید. ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه چاپ از تلفن و تبلت سامسونگ از طریق این روش ها و اینکه کدام چاپگرها برای سازگاری با دستگاه های سامسونگ بهترین هستند ، ارائه خواهیم داد.

چاپ موبایل سامسونگ
اگر چاپگر سامسونگ دارید ، برنامه چاپ تلفن همراه سامسونگ به کاربر این امکان را می دهد تا از طریق تلفن های هوشمند یا رایانه های شخصی اندرویدی خود – از طریق بی سیم ، چاپ ، اسکن و ارسال کند. این برنامه برای بارگیری مجانی از فروشگاه برنامه Google Play و فروشگاه برنامه Galaxy Galaxy Samsung در دسترس است.

7 گام ساده بعدی درباره نحوه چاپ روی چاپگر سامسونگ از طریق تلفن یا رایانه لوحی سامسونگ را دنبال کنید.

مرحله 1 – ویژگی های NFC و Wi-Fi Direct را در دستگاه Android خود فعال کنید. اگر قبلاً چاپ شبکه بی سیم را تنظیم نکرده اید ، Wi-Fi Direct نیز باید روی چاپگر شما فعال شود. (جزئیات کامل درباره راه اندازی شبکه بی سیم در راهنمای کاربر چاپگر خواهد بود.)
مرحله 2 – برنامه Samsung Mobile Mobile را در رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود باز کنید.
مرحله 3 – روی “انتخاب دستگاه” در پایین صفحه ضربه بزنید.
مرحله 4 – چاپگر سامسونگ خود را انتخاب کنید. (لطفا توجه داشته باشید – چاپگر شما باید به همان شبکه Wi-Fi به عنوان دستگاه تلفن همراه شما وصل شود.)
مرحله 5 – یک منبع چاپ را انتخاب کنید ، این می تواند یک عکس ، یک سند ، یک صفحه وب یا یک پست الکترونیکی باشد.
مرحله 6 – پس از انتخاب سند خود ، “پیش نمایش” را انتخاب کنید.
مرحله 7 – “چاپ” را انتخاب کنید و پس از اتمام چاپ ، اسناد چاپ شده خود را جمع آوری کنید.
 
شیر و چاپ سامسونگ
اگر چاپگر سامسونگ شما دارای قابلیت NFC (ارتباط نزدیک فیلد) است ، چاپ می تواند به آسانی با نگه داشتن دستگاه همراه خود بر روی برچسب NFC باشد. نیازی به نصب درایور اضافی نیست ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک دستگاه همراه همراه NFC و برنامه چاپ Samsung Mobile است. همیشه بهتر است قبل از تلاش برای ضربه زدن و چاپ ، مکان NFC را در دستگاه تلفن همراه خود بررسی کنید.

مرحله 1 – اطمینان حاصل کنید که ویژگی های NFC و Wi-Fi Direct در دستگاه اندرویدی شما فعال شده است و ویژگی Wi-Fi Direct چاپگرها نیز فعال است.
مرحله 2 – برنامه Samsung Mobile Mobile را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.
مرحله 3 – “حالت چاپ” را انتخاب کنید.
مرحله 4 – اسنادی را که می خواهید چاپ کنید انتخاب کنید.
مرحله 5 – دستگاه تلفن همراه خود را روی برچسب NFC روی چاپگر قرار دهید. (چند ثانیه صبر کنید تا دستگاه تلفن همراه شما به چاپگر متصل شود.)
مرحله ششم – اسناد چاپ شده خود را جمع آوری کنید.
 

از یک تبلت سامسونگ چاپ کنید
چاپ از رایانه لوحی به آسانی قابل چاپ است از دستگاه تلفن همراه خود. اگر چاپگر سامسونگ دارید ، کافیست برنامه Samsung Mobile Mobile را بارگیری کنید و مراحل 1 تا 7 را که قبلاً ذکر شده بود ، دنبال کنید. روش های دیگری برای چاپ از رایانه لوحی یا دستگاه همراه سامسونگ از جمله Mopria Print و Google Cloud Print وجود دارد ، بیشتر تولید کنندگان چاپگر نیز برنامه های چاپ موبایل خود را دارند. این سیستم عامل ها به کاربران اندرویدی راهی ساده برای اتصال به چاپگرهای مختلف دیگر ارائه می دهند.

Google Cloud Print – بیشتر چاپگرهای فعلی بدون نیاز به ثبت نام با لپ تاپ یا رایانه شخصی ، Google Cloud Ready خواهند بود ، اما یک فرایند تنظیم ساده برای چاپگرهای کلاسیک وجود دارد. برنامه Google Cloud Print به صورت رایگان از فروشگاه Google Play برای دستگاههای Android قابل بارگیری است و پس از نصب ، به شما امکان چاپ هر سندی را در چاپگر متصل Google Cloud Print خود می دهد.

مرحله 1 – سندی را که می خواهید در برنامه خود چاپ کنید باز کنید. (کروم ، ایمیل ، عکس و غیره)
مرحله 2 – هنگامی که در برنامه هستید ، “گزینه ها” را انتخاب کنید.
– در Google Chrome ، “اشتراک”> چاپ را انتخاب کنید
– در سایر برنامه ها ، “چاپ” را انتخاب کنید

Mopria Print – سرویس چاپ Mopria یکی دیگر از برنامه های کاربردی آسان است که باعث می شود چاپ از هر دستگاه اندرویدی به سادگی ضربه زدن روی صفحه نمایش باشد. این سرویس به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به تنظیم اضافی به هر چاپگر معتبر Mopria وصل شوند. برنامه چاپ Mopria برای دانلود به صورت رایگان از فروشگاه Google Play یا به طور مستقیم از وب سایت Mopria در دسترس است.

مرحله 1 – بعد از نصب برنامه چاپ Mopria اطمینان حاصل کنید که برنامه روی دستگاه شما فعال شده است. (این کار را می توانید در تنظیمات دستگاه های خود داشته باشید)
مرحله 2 – موردی را که می خواهید چاپ کنید باز کنید ، این می تواند از اسناد ، PDF ها ، عکس ها ، ایمیل یا صفحات وب باشد.
مرحله 2 – پس از باز شدن مورد ، گزینه چاپ را پیدا کنید.
مرحله 3 – چاپگر نزدیک را انتخاب کنید.
مرحله 4 – روی “چاپ” ضربه بزنید.