مزایای پرینتر HP LaserJet P1606dn

مزایای پرینتر HP LaserJet Enterprise M606x
مارس 22, 2020
مزایای پرینتر HP LaserJet P3015
مارس 24, 2020

مزایای پرینتر HP LaserJet P1606dn

با استفاده از شبکه های اترنت ، چاپ اتوماتیک دو طرفه و ویژگی های کاربردی آسان ، بهره وری دفتر کوچک خود را تقویت کنید. با فناوری Instant-on در هزینه و انرژی صرفه جویی کنید. با HP Auto-On / Auto-Off Technology4 انرژی بیشتری صرفه جویی کنید.

با این چاپگر سریع HP LaserJet ، نیازهای چاپ یک دفتر شلوغ کوچک را برطرف کنید.

• با استفاده از شبکه داخلی اترنت داخلی 10/100 ، این چاپگر جمع و جور را در یک دفتر کوچک متصل کرده و به اشتراک بگذارید.

با چاپ آسان موبایل 1 و تنظیم سریع همراه باشید.

• تقریباً از هر نقطه با HP ePrint1 چاپ کنید. به راحتی از تلفن های هوشمند یا سایر دستگاه های دارای اینترنت پرینت بگیرید. و با AirPrint ™ می توانید به راحتی بی سیم از iPad® ، iPhone® و iPod touch®2 خود چاپ کنید.

چاپگری را انتخاب کنید که به شما در صرفه جویی در مصرف کاغذ ، انرژی و هزینه کمک می کند.

• با استفاده از Instant-on Technology3 با صرفه جویی در مصرف انرژی در مقایسه با محصولات لیزر لیزر ، 50 درصد صرفه جویی کنید.

با چاپ لیزر مقرون به صرفه ، یک تصور حرفه ای ایجاد کنید.

• چاپ مشاغل با کیفیت حرفه ای با متن های جسورانه ، واضح و تصاویر تیز تولید کنید.

1 دستگاه موبایل باید بی سیم و در محدوده بی سیم چاپگر باشد. چاپگر باید دارای HP ePrint باشد و ممکن است نیاز به یک سیستم عامل ارتقاء داشته باشد. این ویژگی ممکن است نیاز به بارگیری درایور یا برنامه ها در دستگاه همراه داشته باشد ، که در www.hp.com/go/eprintercenter موجود است.

2 از دستگاههای iOS 4.2 (iPad ، iPhone 4 ، iPhone 3GS و iPod touch نسل 3 و 4) پشتیبانی می کند که از وظیفه چند وظیفه ای پشتیبانی می کنند. با چاپگرهای HP ePrint و همه در آن کار می کند. دستگاه های AirPrint و iOS 4.2 به اتصال بی سیم 802.11 به چاپگر احتیاج دارند. عملکرد بی سیم به محیط فیزیکی و فاصله از نقطه دسترسی بستگی دارد. AirPrint و آرم AirPrint علائم تجاری Apple Inc. iPad ، iPhone و iPod touch علائم تجاری شرکت Apple هستند که در ایالات متحده و سایر کشورها ثبت شده اند.

صرفه جویی در مصرف انرژی بر اساس آزمایش HP با استفاده از روش معمولی مصرف انرژی برنامه (TEC) از برنامه ENERGY STAR® بر روی محصولات HP LaserJet با فناوری Instant-on Technology در مقابل مدلهای برتر رقابتی از مارس 2009.

4 قابلیت خودکار و خاموش کردن HP با توجه به چاپگر و تنظیمات.