رفع سریع مشکلات چاپگر در ویندوز 10

راهنمای معمول ترین اصطلاحات چاپ
ژوئن 2, 2020
نحوه رفع مشکلات با چاپ PDF
ژوئن 2, 2020

رفع سریع مشکلات چاپگر در ویندوز 10

به روزرسانی رایانه شما راهی عالی برای ماندن در بالای آخرین فن آوری ، رفع اشکالات و دسترسی به ویژگی های کاملاً جدیدی است که باعث می شود تا شغل شما از عقب نماند.

با این وجود ، در کنار تمام این مزایای درخشان ، یک بروزرسانی جدید می تواند چند مورد دردسر را به همراه آورد.

این مشکلات بعضی اوقات ممکن است در قالب مشکلات چاپگر ایجاد شود که به نوبه خود می تواند در صورت عدم مراجعه سریع به آنها ، تفاوت زیادی در راندمان دفتر شما ایجاد کند.

اگر در Microsoft Windows 10 به روزرسانی کرده اید و اکنون متوجه شده اید که نمی توانید چیزی را چاپ کنید ، به طور قابل درک ممکن است ناامید شده و به دنبال راه حل باشید.
نگران نباشید ، ما در اینجا هستیم تا در این زمینه به شما کمک کنیم و برخی از رفع سریع دیگر مشکلات چاپگر در ارتباط با جدیدترین نرم افزار Windows 10 خود را به اشتراک بگذارید:

بررسی کنید که رایانه شما روشن و وصل شده است
به نظر می رسد آشکار است ، اما این یکی از مهمترین دلایل عدم کارکردن چاپگر است!
بررسی اینکه هر کابل مربوطه به هم وصل شده باشد ، می تواند گاهی اوقات از کشف یک سیم به خارج از محل خارج شود که یک حل ساده برای این مشکل است.

اگر مدل شما چاپگر WiFi نیست ، بنابراین بررسی اینکه آیا لپ تاپ یا رایانه شخصی به طور صحیح با کابل USB وصل شده است ، مهم است.

با این حال ، اگر شما صاحب افتخار چاپگر WiFi هستید ، باید اطمینان حاصل کنید که گزینه بی سیم چاپگر روشن است.

درایورهای چاپگر را به روز کنید
بیشتر چاپگرها برای کارآمد بودن به نرم افزار درایور نیاز دارند.

اگر چاپگر شما شروع به نمایش مشکلات کرده است ، ممکن است درایور فعلی شما فقط با ویندوز 9 یا نسخه قبلی سازگار باشد. این ممکن است در صورت بروز مشکل در ویروس ها یا قطع برق در دفتر شما اتفاق بیفتد ، زیرا این امر می تواند به راننده آسیب برساند و از کار پرینتر شما جلوگیری کند.

اگر به عنوان مثال با درایور چاپگر سامسونگ این اتفاق بیفتد ، ممکن است نیاز به نصب مجدد آنها باشد.

برخی از تولید کنندگان چاپگر مانند Canon و Epson برای اطمینان از سازگاری چاپگرهای آنها با ویندوز 10 ، درایورهای خود را برای اکثر دستگاه های خود به روز کرده اند. اگرچه ، در صورت نیاز به رفع مشکل ، کافی است آخرین درایور چاپگر را نصب کنید.

عیب یابی چاپگر را اجرا کنید
با ویندوز 10 ، می توانید هرگونه مشکل در رابطه با چاپگرها ، تشخیص آنلاین را بارگیری و اجرا کنید.

می توانید این روند را با مراجعه به صفحه پشتیبانی Microsoft Windows و انتخاب “عیب یابی اجرا” شروع کنید.

این به شناسایی هرگونه مشکل در چاپگر شما کمک می کند و سپس هرگونه مشکلی را برای شما گزارش می کند. می توانید خطاها را مطابق توصیه برطرف کنید ، سپس دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید و بدون وقفه به چاپ برگردید.

اگر این گزینه ها در کار نتوانند ، در صورت نیاز برخی از تولید کنندگان راهی برای تماس با آنها برای کمک خواهند داشت. نمونه ای از این امر پشتیبانی پرینتر سامسونگ بصورت آنلاین است.

تماس با خدمات پشتیبانی سازنده چاپگر به شما می دهد سطح خاصی از پشتیبانی خاص از برند را ارائه دهید.

در صورت بروز مشکلات کلی چاپگر ، غیر مرتبط با ویندوز 10 ، این راهنمای مفید می تواند به شما کمک کند.